Do projektu se zapojila většina transfúzních stanic po celé republice. Hlavním cílem projektu bylo získat nové prvodárce, kteří by dobrovolným darováním rozšířili řady pravidelných dárců a následně je také u pravidelných odběrů krve udržet.

Projekt se bude opakovat

„V republice máme dlouhodobě nedostatek dárců krve. Současní dárci již nemusí krev darovat, například kvůli věkovému či zdravotnímu omezení. Proto potřebujeme získat nové prvodárce, z nichž by se postupně stali opakovaní dárci krve," uvedla přednostka Transfuziologického úseku Ústavu hematologie a krevní transfúze v Praze Zdenka Gašová.

„Daruj krev s Českým rozhlasem je dlouhodobý projekt, počítáme s jeho opakováním. Líbí se mi nápad, kdy se vizuálním znakem kampaně stal vyhrnutý rukáv na pravé ruce. Děkuji všem včetně našemu novému generálnímu partnerovi pojišťovně VZP," řekl generální ředitel Českého rozhlasu Peter Duhan.