Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

OBRAZEM: Lidé se ve žlutém stanu učí mýt si ruce

Ostrava - Jak se přenáší žloutenka a jak jí může člověk předejít? To se zájemci dozvědí ve žlutém stanu, který bude ještě v pátek rozbalen na ostravském Masarykově náměstí. Připraveny jsou informační letáky, k dispozici tu bude také odborník z očkovacího centra či ze zdravotního ústavu.

30.4.2010
SDÍLEJ:

Zájemci se ve žlutém stanu na ostravském Masarykově náměstí v těchto dnech dozvědí, jak se přenáší žloutenka a jak jí může člověk předejít.Foto: DENÍK/Pavel Sonnek

Návštěvníci se mohou zapojit do soutěže o žlutá jízdní kola a díky speciálnímu UV-měření mohou zjistit, zda si dokážou správně umýt ruce. „To není jen tak, umýt si dobře ruce.

Většina návštěvníků, kteří si pod UV-lampou ověřili, jak čisté mají ruce poté, co si je polili dezinfekcí, zjistila, že to neumějí. Byli dost překvapení. Všem jsme pak rozdali instruktážní letáky,“ uvedla ve čtvrtek Iveta Paličková z Očkovacího centra.

„Máme i nějaké objednávky na očkování. Lidé mají zájem, o žloutence a o způsobu jejího přenosu toho ale moc nevědí. Překvapily nás hlavně děti, jak jsou dobře informované. Přišlo i pár cestovatelů, kteří se ptali na očkování,“ řekla Paličková.

Autor: Miroslava Chlebounová

30.4.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Peníze. Ilustrační foto.
4 15

Minimální mzda roste. Tisícům lidí kvůli tomu zdraží pojistné

Ponorka Nautilus postavená Dánem Peterem Madsenem
AKTUALIZUJEME
4

Tělo novinářky z Madsenovy ponorky někdo záměrně rozřezal a potopil

Hongkong zasáhl mocný tajfun Hato, život ve městě se zastavil

Zaplavené ulice, stovky zrušených letů, mohutné stromy vyvrácené z kořenů, zavřené školy, obchody i burza. To je jen úvodní bilance tropické cyklóny Hato patřící na stupnici ROCI do nejvyšší, desáté kategorie.

DOTYK.CZ

Vinařský fond podpoří kampaní povinné značení domácích vín

Vinařský fond, který je marketingovou organizací českých a moravských vinařů, připravuje kampaň na podporu větší známosti povinného značení domácích vín trikolórou. Vytvoření kampaně stálo zhruba tři miliony korun, za její mediální nasazení fond zaplatí asi 5,5 milionu korun.

Nominujte Deník v anketě Křišťálová Lupa 2017!

Nominujte Deník.cz do ankety českého internetu Křišťálová Lupa 2017! Díky vám bude mít Váš regionální Deník šanci dostat se do finálního hlasování v kategorii "Zpravodajství".

Netradiční VIP louka v centru Ostravy budí pozornost. Proč?

/FOTOGALERIE/ Květinový experiment v ostravských Komenského sadech budí zaslouženou pozornost nejen obyvatel města, ale také jeho návštěvníků. Kolem VIP louky budou i koně chodit „po špičkách“.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení