VYBERTE SI REGION

S úspěšnou optimalizací na první pozice!

1.7.2016
SDÍLEJ:

S úspěšnou optimalizací na první pozice! Foto: 1P

Staré „webovky" nám stačí - nepotřebujeme zakázky, potřebujeme zaměstnance

Firmy na Vysočině postrádají kvalifikované zaměstnance. Investují do reklamy, inzerátů, personální oddělení firem pořádají neustálý kolotoč pohovorů a výběrových řízení, ale kvalifikovaných pracovníků, zejména do výrobních procesů se nedostává.

V dnešní době jsou webové stránky pro společnosti i podnikatele samozřejmostí. Stránky mohou plnit mnoho úkolů od těch nejjednodušších až po velice složité a sofistikované funkce, od zveřejnění kontaktů a nabídky služeb nebo výrobků, až po speciální aplikace. Úměrně s tím, jak vzrůstá počet webových stránek v éteru, je obtížnější zaujmout ve vyhledavačích přední pozice a rychle a efektivně prezentovat to, co vaši zákazníci či klienti hledají. Webové stránky přeplněné textem, psané malým fontem, doplněné několika drobnými fotkami jsou stále více nahrazovány minimalistickým designem s důrazem na přehlednost, jasnost a stručnost. Stránky stále více komunikují obrazově, obsah sdělení je rychlejší a uživatelsky příjemnější.
A není to jen diktát módy, který nutí firmy modernizovat jejich webové prezentace. Klíčovým faktorem je již zmíněná dohledatelnost informací. To, na jaké pozici se v internetovém vyhledávači stránky na zvolený výraz zobrazí, jednoznačně koreluje s jejich návštěvností. Podle statistik většina lidí prohlédne jen několik prvních odkazů zobrazených na první stránce.

Pokud se na stránkách rychle neorientuje, opouští je do několika vteřin.

Další skutečnost, která určuje trendy ve vývoji webových stránek, je stoupající počet uživatelů, kteří prohlíží stránky na mobilech a tabletech. Podle předpokladů brzy převýší počet uživatelů, kteří vstupují na stránky z klasických desktopů. Pokud je web vyvinut jako responzivní, zobrazuje se i na menších obrazovkách přehledně a příjemně se s ním pracuje. Grafika webu se přizpůsobí, články i obrázky se automaticky poskládají pod sebe, web zůstává čitelný a tlačítka funkční.

Na to, na jaké pozici se bude váš web ve vyhledavači zobrazovat, má vliv velká řada faktorů, od správně definovaných klíčových slov, přes responzitivu, placenou reklamu, až po aktivitu na sociálních sítích. Co tedy se starým webem, který nepřivádí nové zákazníky, vyhledávače ho zařazují na nízké pozice, prodej z eshopu je malý, stránky nejsou responzivní a už vaši firmu nereprezentují tak, jak by si zasloužila? Ne vždy je třeba pomýšlet na nové. Někdy stačí dát starým stránkám „nový oblek", jindy je opravdu dobré investovat do nových, protože peníze se záhy vrátí v podobě návštěvnosti a nových zákazníků a objednávek.

Pokud si nejste jisti, jaké řešení je vhodné zrovna pro vás, První pozice s.r.o. vám nabízí konzultaci. Projdeme s vámi vaše webové stránky, zjistíme vaše požadavky a navrhneme řešení. Pro sjednání 30 min konzultace zdarma nás prosím kontaktujte na: vit@prvni-pozice.com, tel: 607 709 170.

Autor: Komerční sdělení

1.7.2016
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Akciová burza v Torontu
6

Degiro slibuje neuvěřitelně nízké poplatky, klidně si ale naúčtuje 10 tisíc

Hodný doktor, ale kritický komunální politik Jiří Biolek zpochybnil pověst Aleny Dernerové jako senátorky a kandidátky. „Velmi mě zklamal,“ řekla Dernerová.
6

"Ona selhala!" - "On manipuluje!" Biolek zaútočil na Dernerovou jako Trump

VIDEO: Bezva finta? Řidiče načapali se „schovávací“ SPZ

Možná jste si taky někdy chtěli připadat jako James Bond, jehož otáčecí SPZ na autě se stala legendární vychytávkou. Podobné pocity nedávno zažíval jistý řidič z americké Floridy. I když… Vlastně se chtěl jen vyhnout placení mýtného.

Aby smrt nebyla tabu. Vyšla kniha "o posledních věcech člověka"

Ondřej Nezbeda, bývalý uznávaný novinář Respektu, se rozhodl radikálně změnit svoji profesi. Stal se pečovatelem domácího hospice Cesta domů. Své zkušenosti z péče o nevyléčitelně nemocné sepsal do knihy Průvodce smrtelníka: o posledních věcech člověka. Nedávno ji spolu s kolegy z hospice představil na besedě v Knihovně Václava Havla. 

Co by měly děti jíst, aby byly zdravé

Praha - Nutriční specialistka Jana Spáčilová radí, jak děti učit správným stravovacím návykům.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies