VYBERTE SI REGION

SERVICE-all inclusive pro profesionály vytyčuje nové standardy

Festool přichází na český trh takřka s utopickou myšlenkou. Služba SERVICE all inclusive poskytne svým klientům více než nadstandardní servis. Jedná se o ochranu proti krádeži, 3 roky krytí nákladů na opravy, možnou výměnu nevhodně zakoupeného nářadí a garanci dostupnosti náhradních dílů po dobu deseti let.

1.11.2014
SDÍLEJ:

Foto: Asset Media

To, co se může zdát jako naprosto nereálné a značně nadstandardní, chce společnost Festool nastavit jako samozřejmost. Festool se začal orientovat na zákaznický servis již dříve. V roce 1999 firma jako první v oboru poskytla záruku 1 + 2, další inovace ve sféře služeb následovaly. Se službou „SERVICE all inclusive" se Festool stává rekordmanem v oboru. „Nově vyvinutou nabídkou služeb stavíme další milník," říká David Třísko, „a uděláme vše pro to, abychom naše zákazníky i nadále přesvědčili, že s firmou Festool nejen bezpečně investují, ale také dlouhodobě a opakovaně profitují."
Řemeslník používá při práci de facto pouze dva nástroje – svůj um a své nářadí. Um těžko pojistit. Ovšem nářadí? Běžně řemeslníci za pojištění profesionální výbavy připlácí nad rámec pořizovací ceny. Tato pojistka většinou kryje pojistnou událost vykradení domu, garáže či dílny. Málo kdy se podaří pojistit odcizení nářadí z auta či přímo ze stavby. Ochrana Festool proti krádeži platí také při použití nářadí na montáži nebo v případě krádeže z vozidla. A to po dobu 36 měsíců po zakoupení bez běžných nákladů – v případě krádeže zaplatí řemeslník pouze spoluúčast ve výši 2500 Kč.

Spokojenost nebo vrácení peněz, standardní reklamní motto mnoha společností. Dále většinou následuje: zboží vrátit nepoužité, nepoškozené, čisté a v původním obalu. Balíček SERVICE all inclusive obsahuje možnost zkoušet nářadí až 15 dní po zakoupení a v případě nespokojenosti vrátit do specializované prodejny proti vrácení plné kupní ceny. V neposlední řadě jak profesionálové, tak hobby fajnšmekři ocení garanci dostupnosti náhradních dílů v délce 10 let, kdy zákazník dokonce dostane nový stroj, nebude-li již náhradní díl k dispozici. Tím se koupě profesionální výbavy stává dlouhodobě bezpečnou investicí.



Posledním bodem SERVICE all inclusive je záruka 36 měsíců na ochranu nákladů. Návrhy rozpočtu a faktury za opravy během prvních tří let tak patří minulosti. To platí – jako absolutní novum – dokonce pro výměnu klasických dílů podléhajících opotřebení, jako uhlíků, kuličkových ložisek nebo akumulátorů.
Utopie? Ne, SERVIS jako důsledná podniková filozofie.


www.festool.cz
www.facebook.com/festool.cz

KOMERČNÍ PREZENTACE

Autor: Asset Media

1.11.2014
SDÍLEJ:

Chybí brigádníci. Firmy nabízejí rekordní odměny

Praha - Předvánoční nákupní horečka se dostává do finální fáze a e-shopy, obchodní řetězce a další obchody čím dál hůře shánějí brigádníky. Ti si letos kvůli situaci na pracovním trhu přijdou na rekordní odměny, vyplývá z ankety mezi personálními agenturami. V Praze brigádníci inkasují až 160 korun za hodinu.

CNN: Pražské vánoční trhy jsou mezi desítkou nejlepších na světě

Praha - Mezi desítku nejlepších vánočních trhů na světě zařadila americká televizní stanice CNN tržiště na Staroměstském a Václavském náměstí v Praze. Reportér zaměřený na cestování ocenil každodenní otevírací dobu stánků i blízkost obou hlavních tržišť, stejně jako kvalitu zdejších klobás a piva.

Na Kladensku se zřítilo auto ze třicetimetrového srázu

Kladensko - Kuriozní dopravní nehoda se stala v pondělí po poledni v lesním porostu mezi obcemi Svárov a Podkozí. Auto zde vyjelo ze silnice a mezi stromy se řítilo dlouhým srázem dolů na spodní vozovku pod serpentinou. Vozidlo skončilo pod kopcem na spodní vozovce převrácené na střechu. Starší řidič utrpěl zranění a byl převezen do pražské nemocnice. 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies