To, co se může zdát jako naprosto nereálné a značně nadstandardní, chce společnost Festool nastavit jako samozřejmost. Festool se začal orientovat na zákaznický servis již dříve. V roce 1999 firma jako první v oboru poskytla záruku 1 + 2, další inovace ve sféře služeb následovaly. Se službou „SERVICE all inclusive" se Festool stává rekordmanem v oboru. „Nově vyvinutou nabídkou služeb stavíme další milník," říká David Třísko, „a uděláme vše pro to, abychom naše zákazníky i nadále přesvědčili, že s firmou Festool nejen bezpečně investují, ale také dlouhodobě a opakovaně profitují."
Řemeslník používá při práci de facto pouze dva nástroje – svůj um a své nářadí. Um těžko pojistit. Ovšem nářadí? Běžně řemeslníci za pojištění profesionální výbavy připlácí nad rámec pořizovací ceny. Tato pojistka většinou kryje pojistnou událost vykradení domu, garáže či dílny. Málo kdy se podaří pojistit odcizení nářadí z auta či přímo ze stavby. Ochrana Festool proti krádeži platí také při použití nářadí na montáži nebo v případě krádeže z vozidla. A to po dobu 36 měsíců po zakoupení bez běžných nákladů – v případě krádeže zaplatí řemeslník pouze spoluúčast ve výši 2500 Kč.

Spokojenost nebo vrácení peněz, standardní reklamní motto mnoha společností. Dále většinou následuje: zboží vrátit nepoužité, nepoškozené, čisté a v původním obalu. Balíček SERVICE all inclusive obsahuje možnost zkoušet nářadí až 15 dní po zakoupení a v případě nespokojenosti vrátit do specializované prodejny proti vrácení plné kupní ceny. V neposlední řadě jak profesionálové, tak hobby fajnšmekři ocení garanci dostupnosti náhradních dílů v délce 10 let, kdy zákazník dokonce dostane nový stroj, nebude-li již náhradní díl k dispozici. Tím se koupě profesionální výbavy stává dlouhodobě bezpečnou investicí.


Zdroj: Youtube


Posledním bodem SERVICE all inclusive je záruka 36 měsíců na ochranu nákladů. Návrhy rozpočtu a faktury za opravy během prvních tří let tak patří minulosti. To platí – jako absolutní novum – dokonce pro výměnu klasických dílů podléhajících opotřebení, jako uhlíků, kuličkových ložisek nebo akumulátorů.
Utopie? Ne, SERVIS jako důsledná podniková filozofie.


www.festool.cz
www.facebook.com/festool.cz

KOMERČNÍ PREZENTACE