VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Společnost MORAVIA Stamping a.s. se sídlem ve Fulneku

se zabývá vývojem a výrobou dílů lisovaných za studena. Nedílnou součástí výrobního programu je výroba a vývoj lisovacích nástrojů, kontrolních měrek a různých přípravků. Společnost dodává produkty do světoznámých automobilek, např. Škoda, BMW, atd.

19.5.2016
SDÍLEJ:

Moravia StampingFoto: Moravia Stamping


Hledáme zaměstnance na pozice:
* Nástrojař - údržbář nástrojů
* Seřizovač lisu
* Obsluha lisu (možnost zaučení na seřizovače)
* Řidič VZV
* Frézař, Obráběč kovů
Nabízíme:
* závodní stravování za zvýhodněnou cenu,
* 5 týdnů dovolené,
* odměny za nulovou absenci, příplatek za odpolední směnu, příplatek za nepřetržitý provoz, poukázky na péči o zdraví, aj.,
* stabilním zaměstnancům poskytujeme příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, odměny při životním a pracovním výročí.
Bližší informace k jednotlivým pozicím:
www.moraviastamping.com
Bc. Petra Matušová, personalistka, tel. (+420) 725 812 477, petra.matusova@moraviastamping.com

MORAVIA Stamping a Průmysl 4.0
Chceme-li udržet konkurenceschopnost výrobní firmy jako dodavatele v oblasti autoprůmyslu, musíme se zabývat i principy a požadavky nové „průmyslové revoluce" pojmenované Průmysl 4.0. V našem případě navazujeme na Národní iniciativu Průmysl 4.0 vydanou MPO. Pro společnost MORAVIA Stamping to znamená aktivní přístup v následujících oblastech:
1. Automatizovaný sběr výrobních dat
Zavedli jsme a budeme dále rozšiřovat automatizovaný sběr dat z jednotlivých výrobních strojů (automatických výrobních linek). Cíle je mít přehled o průběhu jednotlivých výrobních zakázek a získat větší schopnost reagovat na situaci ve výrobě a aktivně zohledňovat aktualizované zákaznické požadavky
2. Digitalizace výrobní dokumentace
Převody výrobní dokumentace do různých formátů podle požadavků (a také zvyklostí) uživatelů zvyšují riziko možných chyb. Ve vlastní nástrojárně jsme zahájili první etapu digitalizace výrobní dokumentace – na vybraná pracoviště je dokumentace předávána pouze v elektronické podobě přímo od konstruktéra. V první fázi je to pro uživatele náročnější. Ve výsledku to však znamená odstranění papírové dokumentace včetně požadavků na její správu a zajištění trvalé aktuálnosti této dokumentace. Dalším krokem bude digitalizace dokumentace pro samotný výrobní proces. Při velkém objemu změn zde chceme pokrýt procesní a plánovací dokumentaci tak, abychom zajistili trvalou dostupnost pouze platných dokumentů.

3. Vytvoření komunikačních kanálů pro automatizovaný příjem zákaznických požadavků
Automatizovaný přenos zákaznických požadavků je klíčovým parametrem pro průběžnou a trvalou znalost toho, co zákazník aktuálně požaduje a jaké jsou jeho požadavky pro nejbližší budoucnost. Nejde zde o „přímé řízení" našeho výrobního procesu zákazníkem. Jde nám o schopnost zpracovat veškeré zákaznické požadavky předávané nejrůznějšími způsoby. Tyto požadavky maximálně automatizovaně (a tedy s minimem chyb) přenést do našeho výrobního procesu a k našim dodavatelům.

4. Plánování údržby se zohledněním automatizovaného sběru dat ze strojů
Cílem každého výrobního procesu je zajistit trvalou dostupnost zdrojů. V našem případě jde o nejvýznamnější výrobní stroje. Jejich výrobci v posledním období reagují na zákaznické požadavky a vybavují stroje zařízeními pro automatizovaný sběr dat v oblasti poruch a problémů. Analýzou těchto dat pak jsme (v úzké spolupráci s výrobcem stroje) schopni lépe plánovat a realizovat proces údržby strojů a jejich komponentů.

5. Automatizace výrobního procesu
Nové výrobní technologie umožňují významné zvýšení automatizace výrobního procesu. Pro některé výrobky již nyní používáme automatizované výrobní linky. Snižujeme riziko vzniku vad, zlepšujeme pracovní prostředí pro obsluhu strojů. Dále se však posuneme až s instalací nových moderních výrobních linek lépe podporujících možnost využití výrobní automatizace.

Máme před sebou spoustu práce. Jak v oblasti technologického vybavení společnosti, tak v oblasti vzdělávání zaměstnanců a změn výrobních procesů. Průmysl 4.0 je velkou výzvou. Našim cílem je v této výzvě obstát a zajistit pro společnost úspěšný rozvoj i v dalších letech.

Autor: Komerční sdělení

19.5.2016
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Salman Abádí
AKTUALIZOVÁNO
21

Útok v Manchesteru: Britská policie přerušila spolupráci s Američany

Ústavní Soud v Brně
7

Černý den pro biologického otce z Nigérie. Ústavní soud mu neuznal otcovství

Jak proběhl atentát na Heydricha? Nebylo to jako ve filmu

/VIDEO/ V sobotu 27. května to bude tři čtvrtě století, co českoslovenští parašutisté potrestali tehdejšího zastupujícího protektora Reinharda Heydricha za zločiny, kterých se dopustil nejen u nás.

Kandidát na šéfa fotbalu: Já a mimozemšťan? Hlásím se

Mnozí ho rovnou pasovali do role outsidera. Možná i vy jste se divili, kdo to je Libor Duba. Muž, jenž chce vést český fotbal. Odpověď? Krizový manažer několika společností miliardáře Pavola Krúpy.

Němci a Rakušané se dohodli o nás bez nás, zlobí se ČEPS

Německý a rakouský regulátor přenosové soustavy se tento týden dohodli na rozdělení jednotné obchodní zóny. Ta již 15 let znevýhodňuje okolní státy, zejména Česko a Polsko. Podle společnosti ČEPS, která má na starosti českou přenosovou soustavu, ale dohoda žádnou změnu k lepšímu nepřináší.

AKTUALIZUJEME

Dálnice D1 na Brno je zavřená kvůli nehodě

Provoz na dálnici D1 zastavila nehoda. Stala se ve směru na Brno na 132. kilometru. Policie dopravu odklání na souběžnou silnici druhé třídy.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies