VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Společnost MORAVIA Stamping a.s. se sídlem ve Fulneku

se zabývá vývojem a výrobou dílů lisovaných za studena. Nedílnou součástí výrobního programu je výroba a vývoj lisovacích nástrojů, kontrolních měrek a různých přípravků. Společnost dodává produkty do světoznámých automobilek, např. Škoda, BMW, atd.

19.5.2016
SDÍLEJ:

Moravia StampingFoto: Moravia Stamping


Hledáme zaměstnance na pozice:
* Nástrojař - údržbář nástrojů
* Seřizovač lisu
* Obsluha lisu (možnost zaučení na seřizovače)
* Řidič VZV
* Frézař, Obráběč kovů
Nabízíme:
* závodní stravování za zvýhodněnou cenu,
* 5 týdnů dovolené,
* odměny za nulovou absenci, příplatek za odpolední směnu, příplatek za nepřetržitý provoz, poukázky na péči o zdraví, aj.,
* stabilním zaměstnancům poskytujeme příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, odměny při životním a pracovním výročí.
Bližší informace k jednotlivým pozicím:
www.moraviastamping.com
Bc. Petra Matušová, personalistka, tel. (+420) 725 812 477, petra.matusova@moraviastamping.com

MORAVIA Stamping a Průmysl 4.0
Chceme-li udržet konkurenceschopnost výrobní firmy jako dodavatele v oblasti autoprůmyslu, musíme se zabývat i principy a požadavky nové „průmyslové revoluce" pojmenované Průmysl 4.0. V našem případě navazujeme na Národní iniciativu Průmysl 4.0 vydanou MPO. Pro společnost MORAVIA Stamping to znamená aktivní přístup v následujících oblastech:
1. Automatizovaný sběr výrobních dat
Zavedli jsme a budeme dále rozšiřovat automatizovaný sběr dat z jednotlivých výrobních strojů (automatických výrobních linek). Cíle je mít přehled o průběhu jednotlivých výrobních zakázek a získat větší schopnost reagovat na situaci ve výrobě a aktivně zohledňovat aktualizované zákaznické požadavky
2. Digitalizace výrobní dokumentace
Převody výrobní dokumentace do různých formátů podle požadavků (a také zvyklostí) uživatelů zvyšují riziko možných chyb. Ve vlastní nástrojárně jsme zahájili první etapu digitalizace výrobní dokumentace – na vybraná pracoviště je dokumentace předávána pouze v elektronické podobě přímo od konstruktéra. V první fázi je to pro uživatele náročnější. Ve výsledku to však znamená odstranění papírové dokumentace včetně požadavků na její správu a zajištění trvalé aktuálnosti této dokumentace. Dalším krokem bude digitalizace dokumentace pro samotný výrobní proces. Při velkém objemu změn zde chceme pokrýt procesní a plánovací dokumentaci tak, abychom zajistili trvalou dostupnost pouze platných dokumentů.

3. Vytvoření komunikačních kanálů pro automatizovaný příjem zákaznických požadavků
Automatizovaný přenos zákaznických požadavků je klíčovým parametrem pro průběžnou a trvalou znalost toho, co zákazník aktuálně požaduje a jaké jsou jeho požadavky pro nejbližší budoucnost. Nejde zde o „přímé řízení" našeho výrobního procesu zákazníkem. Jde nám o schopnost zpracovat veškeré zákaznické požadavky předávané nejrůznějšími způsoby. Tyto požadavky maximálně automatizovaně (a tedy s minimem chyb) přenést do našeho výrobního procesu a k našim dodavatelům.

4. Plánování údržby se zohledněním automatizovaného sběru dat ze strojů
Cílem každého výrobního procesu je zajistit trvalou dostupnost zdrojů. V našem případě jde o nejvýznamnější výrobní stroje. Jejich výrobci v posledním období reagují na zákaznické požadavky a vybavují stroje zařízeními pro automatizovaný sběr dat v oblasti poruch a problémů. Analýzou těchto dat pak jsme (v úzké spolupráci s výrobcem stroje) schopni lépe plánovat a realizovat proces údržby strojů a jejich komponentů.

5. Automatizace výrobního procesu
Nové výrobní technologie umožňují významné zvýšení automatizace výrobního procesu. Pro některé výrobky již nyní používáme automatizované výrobní linky. Snižujeme riziko vzniku vad, zlepšujeme pracovní prostředí pro obsluhu strojů. Dále se však posuneme až s instalací nových moderních výrobních linek lépe podporujících možnost využití výrobní automatizace.

Máme před sebou spoustu práce. Jak v oblasti technologického vybavení společnosti, tak v oblasti vzdělávání zaměstnanců a změn výrobních procesů. Průmysl 4.0 je velkou výzvou. Našim cílem je v této výzvě obstát a zajistit pro společnost úspěšný rozvoj i v dalších letech.

Autor: Komerční sdělení

19.5.2016
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Asi pětasedmdesát zaměstnanců firmy Bauhaus protestovalo proti pomalému rozhodování soudu.
AKTUALIZUJEME
12

Bauhaus stojí neoprávněně. Inspektor nejednal s vlastníky pozemků

Dva muže zavalila zemina v Zahořanech nedaleko Vranova u Čerčan. Na místě jsou hasiči a policisté.
14

Zemina zasypala dva dělníky, nehodu nepřežili

Sedm milionů dolarů za horu ledu plnou zlata a ropy

/INFOGRAFIKA/- Rusové dnes nová území obsazují. Bývaly doby, kdy se jich zbavovali. Před 150 lety prodali Aljašku Spojeným státům.

AKTUALIZOVÁNO

Rusnok: Konec intervencí může nastat prakticky kdykoli

/ANKETA/- Konec režimu devizových intervencí může nastat kdykoliv po konci tzv. tvrdého závazku, tedy od dubna, řekl dnes guvernér ČNB Jiří Rusnok. Zároveň upozornil, že centrální banka již nebude zveřejňovat možné scénáře načasování konce kurzového závazku.

Youtuber před soudem: Dostal podmínku za vulgarismy

Petr Jelínek z Jihlavy s přezdívkou Pstruh103 je na Vysočině vůbec prvním tvůrcem videí na internetu, takzvaným youtuberem, který skončil před soudem.

Marksová: Opatření vůči řidičům hraničí se šikanou. Oplatíme stejnou mincí

Česká republika a Slovensko jsou připraveny zavést protiopatření vůči některým zemím kvůli jejich požadavkům na české řidiče při vyslání do ciziny. Šoféři z některých starých unijních států by tak pro jízdu po českém a slovenském území potřebovali různé doklady v češtině a slovenštině. Novinářům to dnes řekla ministryně práce Michaela Marksová.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies