VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Svěží vánek z Provence se jmenuje COMPAGNIE DE PROVENCE!

Praha /KOMERČNÍ PREZENTACE/ - Slyšeli jste již někdy o mýdle na ruce či do sprchy? Bezesporu ano, ale co o mýdle na ovoce a zeleninu? Doslova lahůdky pro vaše tělo, ale i domácnost, v těchto dnech novinkově přináší obchod abouthome.cz v podobě produktů francouzské kosmetické firmy COMPAGNIE DE PROVENCE. A věřte či ne, budou balzámem i pro vaši peněženku.

19.12.2012
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto:

Kupříkladu sada tělového mléka, krému na ruce a sprchového gelu stojí už od 289,-Kč. Více o dostupných produktech v seznamu níže.

Špičková francouzská kosmetika COMPAGNIE DE PROVENCE vznikla roku 1990 pod dohledem Pascala Bourellyho a Phillippa Boigeoleho. Zcela úmyslně se však její zakladatelé inspirovali a odkazují na tradici výroby mýdel z Marseille, jejichž historie sahá až do 17. století. Jedním z prvních výrobků COMPAGNIE DE PROVENCE byla moderní verze tradičního marseilleského mýdla - tekuté mýdlo "vařené" tradičním způsobem na bázi přírodních olejů.

COMPAGNIE DE PROVENCE je totiž kosmetika s vizí – klade důraz na tradici avšak v moderní formě, užívá naprosto nezávadné a autentické ingredience z regionu Provence, vše už jen podtrhuje originální, avšak velmi jednoduché a výstižné balení jednotlivých produktů – minimalistické zdůrazňující originální styl a původ.

Abouthome.cz aktuálně nabízí selekci těch nejoblíbenějších produktů ze čtyř základních řad:
EXTRA PUR - základní řada s velkým výběrem vůní
VERSION ORIGINALE – založená na tradici
BIO ORGANIC - řada v bio kvalitě s certifikátem ECOCERT
MAISON - řada pro domácnost

A co k COMPAGNIE DE PROVENCE dodává jedna z majitelek Katka Kutnohorská? „Naprosto jsem propadla balzámu na ruce z řady VERSION ORIGINALE a zcela geniálnímu mýdlu na ovoce a zeleninu. Všechny výrobky jsme vyzkoušely na vlastní kůži a domácnostech a musím přiznat, že už je za nic nevyměníme. Jejich výjimečnost byla jedním z hlavních důvodů, proč jsme se rozhodly je začít dovážet do Čech. Potěšující zprávou pro naše zákazníky určitě je, že jsou cenově mnohem mnohem dostupnější než jejich konkurenti."

Výrobky COMPAGNIE DE PROVENCE jsou k dostání v e-shopu www.abouthome.cz ale také v obchůdku ABOUT KIDS v Pasáži Rokoko na pražském Václavském náměstí.

KOMERČNÍ PREZENTACE

Autor: Redakce

19.12.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Zaměstnanci slovenského Volkswagenu stávkují za vyšší mzdy.
5

Stávka v bratislavském VW končí, zaměstnanci se dočkají vyšších mezd

Mumie.
14

Nová fakta o buchlovské mumii. Nejde o tělo muže

Maketa Německého domu v Brně stojí načerno. Nemá stavební povolení

Brno porušuje skrz své turistické centrum zákon, obvinil šéf brněnských občanských demokratů Robert Kerndl současné vedení magistrátu. Problém vidí v maketě Německého domu na Moravském náměstí. „Musí mít stavební povolení a územní rozhodnutí, které nemá. Jde o černou stavbu," uvedl Kerndl.

Další mezinárodní úspěch. Vína z Česka bodovala mezi elitou

Tuzemští vinaři si z letošního ročníku soutěže vín Oenoforum odvážejí hned několik ocenění. Cenu za nejlepší kolekci získalo vinařství Mikrosvín Mikulov.

AKTUALIZUJEME

V Kolumbii se potopila loď se 150 turisty na palubě

/VIDEO/ Ve vodní nádrži Guatapé na severovýchodě Kolumbie se potopila třípatrová turistická loď s přibližně 150 pasažéry.

Hurá do plavek! Ale do jakých? Hitem jsou jednodílné, radí ostravský stylista

Léto. Rtuť teploměru šplhá výš a výš. Oblékáme se do koupacího oděvu, jehož historie sahá až do antického Řecka. Po jakém typu plavek ale letos mají ženy sáhnout? Co zrovna letí?

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies