VYBERTE SI REGION

Soutěž: Na citrusové vlně plné bublinek

Když už člověk nemůže proležet celé léto na sluncem rozpálené pláži a občas si jít zasurfovat na vlnách, měl by si alespoň navodit pocit žhavého léta plného citrusových vůní a chutí – ať už bude v našich zeměpisných šířkách počasí, jaké chce. 

20.6.2013
SDÍLEJ:

SodaStreamFoto: Deník

SodaStream jako na zavolanou přichází s akcí Osvěž se limitovanou edicí Citrus. To se prostě seberete a půjdete si koupit designově oblíbený výrobník sody Soda Stream Jet ve speciálním balení se dvěma citrusovými sirupy zdarma – mimochodem, to znamená, že dostanete grátis 18 litrů skvělé citrusové limonády – a ještě dostanete na zmiňovaný zásobník nadstandardní šestiletou záruku!

A když už budete v tom, můžete si ještě vybrat z řady šesti limitovaných citrusových příchutí s úžasně lákavými jmény vonícími exotikou a sluncem – citronový Zanzibar, pomerančovou Valencii, limetkové Mexico, pomelovou Malaysii, mandarinkovou Chinu nebo grapefruitovou Floridu, každou z nich samozřejmě bez umělých barviv, aromat a přidaných cukrů.

No a pak už jen v klidu doma, bez dřiny s pet lahvemi, jednoduše a kdy zrovna budete mít náladu, vyčarujete stinný bungalov na zářivě bílé pláži u blankytného moře – a to všechno pouhým stiskem Soda Streamu! Nadto si sami určíte, jak sycený nápoj chcete – jeden stisk, jemně perlivá, dva – perlivá a tři, to už je bublinek opravdu plná láhev.

To všechno bez elektřiny, bez jediné pet lahve, protože do výrobníku SodaStream vám bohatě postačí obyčejná vodovoda, čili voda z kohoutku. Takže už žádné tahání těžkých kartonů pet lahví z obchodu, žádné sešlapávání plastového odpadu, žádná lítost nad tím, že jste koupili karton limonády a přitom jste zrovínka teď dostali chuť na jinou příchuť…

A když si nakonec spočítáte, že vás litr sodovky vyrobené v SodaStreamu vyjde na necelé tři koruny a že se vyplatí i limonáda, kterou si sami namícháte, je jasné, že limitovaná edice Citrusů je skvělý tip. Je to vlastně takový dokonale vybavený ovocný nápojový bar přímo u vás doma – a ještě s akční výhodou. Tak – na vaše zdraví!

www.sodastream.cz

Vítězové soutěže o výrobník SodaStream:

1. soutěžní týden (27.6 - 3.7. 2013) – vítězové:
• Radka Vítovcová
• Lenka Toušová
• Václav Baran

2. soutěžní týden (4.7.-10.7. 2013) – vítězové:
• Aneta Asníková
• Kateřina Rohošková
• Zdeňka Pokorná

3. soutěžní týden (11.7.-17.7. 2013) – vítězové:
• Vladimíra Kladivová
• Marta Černínová
• Markéta Bártů

4. soutěžní týden (18.7.-24.7. 2013) – vítězové:
• Ludmila Nesetová
• Jiří Štecher
• Jaroslava Šťastná

5. soutěžní týden (25.7.-31.7. 2013) – vítězové:
• Kateřina Slováčková
• Marie Stiborová
• Libuše Jeřábková

6. soutěžní týden (1.8.-8.8. 2013) – vítězové:
• Františka Netopilová
• Ludmila Machková
• Radka Vejvodová


Autor: Redakce

20.6.2013
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Politici nechápou, co je věda, jak funguje, říká nositel Nobelovy ceny za fyziku

Brno - Vědci se musí místo výzkumu věnovat papírování, kritizoval nositel Nobelovy ceny za fyziku Claude Cohen-Tannou-dji. „Moje děti se věnují vědě také a tráví šedesát procent času sepisováním zpráv," řekl ve čtvrtek fyzik publiku na VUT v Brně.

Taneční soutěž StarDance vyhrál Piškula před Bankem a Plodkovou

Praha - Vítězem osmé řady taneční soutěže StarDance se stal herec Zdeněk Piškula, který tančil s Veronikou Lálovou. Ve finále dnes předstihl lyžaře Ondřeje Banka s Evou Krejčířovou. Třetí skončila v diváckém hlasování herečka Jana Plodková s Michalem Padevětem. Odborná porota v přímém přenosu České televize ohodnotila stejným počtem bodů dnešní výkony Piškuly a Plodkové, Bank v tomto pořadí zůstal třetí.

Na pohádky se o Vánocích dívá 83 procent Čechů

Praha - Na pohádky se během Vánoc dívá v televizi 83 procent Čechů. Třetina lidí kvůli návštěvám ale televizní program nestíhá. Vyplývá to z průzkumu agentury ipsos pro O2. Zážitek ze sledování pohádek až 95 procentům diváků kazí reklamní přestávky. Kolem 70 procent lidí by chtělo sledovat program v televizi bez reklam nejen o Vánocích.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies