VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nová Laguna odhaluje tvář

Pro Renault by měl být nový vůz třetí generace ternem

11.6.2007
SDÍLEJ:

CO SE SKRÝVÁ POD MASKOU? Odborníci nezaváhají a odpovědí: nová Laguna. Renault ji představí nejdříve v srpnu v Rakousku, světovou premiéru budemít v září na frankfurtském autosalonu.Foto: Archiv

Francouzi si od nové Laguny moc a moc slibují, neboť přicházející třetí generace bude vlastně jejich vlajkovou lodí, svým způsobem ternem. Proto Renault údaje a vzhled nového vozu drží v tajnosti a odhaluje je postupně. Je pro ně daleko důležitější než větší, luxusnější a reprezentativnější Vel Satis.

Předchozí druhá generace Laguny měla několik primátů:
byla vůbec prvním evropským autem, jež si v náročných testech NCAP vysloužila pět hvězdiček, neboť servírovanou bezpečností představovala absolutní špičku, byla i prvním sériovým vozem, který se nestartoval klasickým klíčem, ale chytrou kartou velikosti kreditky.

Premiéra v září


Počínala si úspěšně, její elegantní karoserie i prostorný a pohodlný interiér prošel několika modernizacemi. Šest let se velice dobře prodávala, čas ale sehrál své. Proto generalita Renaultu rozhodla, že se na trhu musí promptně objevit Laguna nová.

Poprvé se představí koncem srpna v Rakousku, světovou premiéru bude mít v září na frankfurtském autosalonu. Už dnes ji ale Francouzi postupně odhalují, aby zvyšovali napětí a očekávání.

Podle informací, jež se zatím dostaly na veřejnost, bude nová Laguna o deset centimetrů delší než současný model, měla by být i širší a vyšší, takže uvnitř nabídne větší prostor a komfort.

Dbají na bezpečí


Vysoký stupeň aktivní i pasivní bezpečnosti má být samozřejmostí, neboť i Laguna III se chce ucházet o zmíněných pět hvězdiček.
Dokonale propracovány jsou již nyní všechny detaily, což ostatně naznačují snímky volantu, reflektorů či třeba koncovky výfuku, které Renault sám zveřejnil.

Důraz na kvalitu


A hlavně – velký důraz je kladen na kvalitu, na níž v poslední době zazněly mnohé stesky. Nová Laguna by tak měla být nejen vozem s elegantním nadčasovým designem nabízejícím vysoký komfort a bezpečnost, ale i autem kvalitním a spolehlivým. Pod kapotou se objeví zážehové a vznětové motory aliance Renault a Nissan o výkonu od 115 do 245 koní kombinované výhradně s šestistupňovou převodovkou.

Vůbec nejsilnějším agregátem bude šestiválec o objemu 3,5 litru od Nissanu.

První přijde na trh pětidveřový hatchback, jehož cena by se měla pohybovat kolem 20 tisíc eur, v příštím roce ho doplní kombi a atraktivní kupé vycházející z Nissanu Altima.

 

11.6.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Výstava Body The Exhibition.
2 5

Konec sporné výstavy? Radnice má „v rukávu" právní posudek

Antonín Panenka.
9

Český fotbal? Situace není dobrá, říká Antonín Panenka

Z Labe vylovili gigantického sumce, vážil přes 70 kilogramů

Ladislav Bordák oslavil minulý týden 26. narozeniny. Nejkrásnější a doslova i největší dárek si dal on sám. Na Labi v Ústí chytil gigantického sumce. Říční predátor měřil neuvěřitelných 226 cm a vážil úctyhodných 70 kilogramů.

Brusel udělil Googlu rekordní pokutu, gigant musí zaplatit 63 miliard

Evropská komise potrestala americký internetový gigant za zneužití dominantního postavení na trhu. Google musí zaplatit rekordní pokutu ve výši 2,42 miliardy eur (63,6 miliard korun) za to, že ve svém vyhledávači blokoval produkty konkurečních firem. Jednalo se o služby spojené s porovnáváním obchodních nabídek.  

Masakru v Srebrenici napomohli nizozemští vojáci, rozhodl soud

/VIDEO/ Bosenská Srebrenica je synonymem genocidy. V červenci 1995 zde srbské jednotky povraždilly 300 bosenských muslimů, čemuž svou pasivitou napomohly nizozemské „modré přilby". Krutou chybu Nizozemců dnes potvrdil odvolací soud v Haagu, rodinám obětí bude přiznáno odškodné.

AKTUALIZUJEME

Sobotka v Japonsku podepsal dohodu o vízech

Vládní delegace v čele s premiérem Bohuslavem Sobotkou (ČSSD) dnes dorazila do Tokia. Sobotka se svým japonským protějškem Šinzó Abem jednal o obchodu, investicích, spolupráci v obraně i kultuře.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies