VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Boleslavská automobilka má za sebou nejlepší srpen v historii podniku

Mladá Boleslav - Úspěch pro společnost Škoda Auto: Česká automobilka v srpnu 2012 zvýšila své celosvětové dodávky zákazníkům o 12,1 procenta oproti stejnému měsíci minulého roku. Celkem dodala Škoda svým zákazníkům více než 67 700 vozů. To je současně nejlepší srpnový výsledek v historii podniku.

16.9.2012
SDÍLEJ:

Škoda Auto. Ilustrační foto.Foto: Deník/Jan Maršíček

Od ledna do srpna 2012 vzrostly dodávky značky Škoda zákazníkům o 8,5 procenta na více než 633 300 vozů (leden až srpen 2011: 583 600 vozů).

„Škoda v srpnu dále posílila svou pozici na trzích," říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda za oblast prodeje a marketingu. „Navzdory zhoršujícím se ekonomickým podmínkám jsme se téměř ve všech regionech vyvíjeli lépe než trh. Celkově tedy můžeme být s našimi výsledky za prvních osm měsíců roku 2012 spokojeni. Pevně doufáme, že i v nepříznivých podmínkách budeme nadále schopni dosahovat růstu," říká Eichhorn.

Podstatným způsobem k růstu přispěje i nová Škoda Rapid. Koncem září oslaví nová kompaktní limuzína automobilky světovou výstavní premiéru na autosalonu v Paříži. Od října 2012 přijde nejnovější vůz značky Škoda na evropské trhy.

V západní Evropě rostla Škoda v srpnu 2012 i přes nepříznivý vývoj trhu. Zatímco celkový trh poklesl o 8,3 procenta, vzrostly prodeje značky Škoda o 1,2 procenta na více než 21 700 vozů (srpen 2011: 21 400). Podíl značky Škoda na trhu v srpnu vzrostl na 3,25 procenta. „V západní Evropě jsme prokázali, že i v době ekonomické recese lze úspěšně prodávat automobily, pokud jejich vlastnosti splňují představy spotřebitelů. Kvalitní auta za atraktivní cenu a „Simply Clever" řešení, která zákazníkům nabízíme, se teď obzvláště vyplácí," říká Eichhorn.

Na nejsilnějším evropském trhu v Německu rostly dodávky značky zákazníkům o 10,1 procenta na zhruba 9200 vozů. S očekávaným tržním podílem přes čtyři procenta potvrdila Škoda v Německu pozici nejsilnějšího importéra. Ve Velké Británii vzrostly dodávky vozů značky Škoda ve stejné době o 11,7 procenta.

Škoda v srpnu 2012 opět rostla i ve východní Evropě. Dodávky zákazníkům vzrostly v porovnání se srpnem 2011 o 53,2 procenta na zhruba 11 300 vozů (srpen 2011: 7300). S tímto přírůstkem, který převyšuje vývoj trhu, zvýšila Škoda v srpnu svůj tržní podíl ve východní Evropě na 4,07 procenta (srpen 2011: 2,83 procenta). V srpnu 2012 se jako nejsilnější východoevropský trh opět projevilo Rusko. Škoda zvýšila své dodávky zákazníkům v Rusku o 68,3 procenta na 8300 vozů (srpen 2011: 4900). Podíl značky Škoda na ruském trhu v srpnu vzrostl z 2,39 na 3,54 procenta.

Také ve střední Evropě se Škoda vyvíjela pozitivně, dodávky značky vzrostly v srpnu 2012 o 8,3 procenta na 8500 vozů. Podíl značky Škoda na trhu se tak zlepšil na 18,16 procenta (srpen 2011: 15,90 procenta). Dodávky značky Škoda na celkově klesajícím domácím trhu v České republice v srpnu 2012 vzrostly o 6,2 procenta na 4300 vozů (srpen 2011: 4000).

Automobilka v srpnu 2012 dále rostla i na čínském trhu: Dodávky zákazníkům v porovnání se stejným měsícem minulého roku vzrostly o 4,5 procenta na zhruba 19 700 vozů (srpen 2011: 18 800).

Dodávky v Indii vzrostly v srpnu o 8,8 procenta na více než 2200 vozů (srpen 2011: 2100). Celkový podíl značky Škoda na indickém trhu v srpnu vzrostl na 1,37 procenta. S více než 1400 prodanými vozy připadly téměř dvě třetiny srpnových prodejů v Indii na kompaktní limuzínu Škoda Rapid. Od konce roku 2011 se na indickém subkontinentu úspěšně prodává indická varianta modelu Rapid.

Autor: Redakce

16.9.2012
SDÍLEJ:
eet
6

EET: obchodníci s obuví mají strach ze sankcí a kontrol

Zeman ve sněmovně. 21.2.2016
3 4

Nevěřte zeleným fanatikům, vyzval poslance Zeman

Co je nepřijatelné? Večerní emaily nebo zdrobněliny v doméně

Lidé často v elektronické komunikaci podceňují pravidla slušného chování. Ať se jedná o emaily, esemesky nebo internetové diskuse. Jak na úřední mail?

Lidl dramaticky zvyšuje nástupní mzdu a srovnává platy v regionech

Praha - Diskontní řetězec Lidl zvýší od 1. března nástupní mzdu zaměstnanců v obchodech o 25 procent, ta tak dosáhne 23 333 korun při čtyřicetihodinovém úvazku. Průměrná mzda prodavačů a pokladních bude při stejném úvazku 24 897 Kč.

AUTOMIX.CZ

PŘEHLEDNĚ: Proč se škodovky jmenují, jak se jmenují?

Od konce 80. let česká automobilka Škoda svoje modely označuje výhradně slovními názvy. Na začátku této éry byl samozřejmě Favorit.

DOTYK.CZ

Příjmy začínajících vědců jsou pod hranicí chudoby

V České republice je přibližně 25 tisíc doktorandů. Mnozí na začátku studia pomýšlí na vědeckou dráhu. Ve vědě je přitom čím dál víc důležitá mezinárodní spolupráce. Podle slov předsedkyně České asociace doktorandek a doktorandů Kateřiny Cidlinské však českým studentům současný systém nedovoluje být na této mezinárodní úrovni zcela konkurenceschopní.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies