VYBERTE SI REGION

Havarovaný čisticí stroj je v Benešově stále mimo provoz

Benešov - Už dlouhé tři měsíce postrádají obyvatelé Benešova bílé autíčko, které by se prohánělo ulicemi města a zbavovalo je špíny. Svůj, sotva několikaměsíční provoz, totiž ukončilo 26. června, kdy se s ním na strmé cestě pro pěší, pod hotelem Karlov řidič převrhl.

24.9.2012
SDÍLEJ:

Čistící stroj se do ulic Benešova vrátí snad na konci října.Foto: Martina Křečková

Poněkud kuriózní dopravní nehoda se naštěstí obešla bez zranění, ale oprava víceúčelového komunálního čistícího stroje si vyžaduje dlouhodobou a poměrně nákladnou opravu.

Bohumil Rataj, ředitel Technických služeb Benešov, tehdy po zběžné prohlídce havarovaného auta věřil, že doba jeho opravy nepřesáhne jeden měsíc a škoda se vyšplhá maximálně k padesáti tisícům korun. Realita je ovšem jiná.

„Servis stále čeká, až mu ze Švýcarska pošlou rám. Ten se při nehodě uhnul asi o pět milimetrů, takže je třeba ho vyměnit," vysvětlil důvod skluzu v opravě Rataj s tím, že do konce října by se ale stroj měl do Benešova konečně vrátit.

Zároveň také přiznal, že cena za opravu nebude předpokládaných padesát tisíc korun, ale zhruba půl milionu. „Stoj máme pojištěný, takže zaplatíme pouze spoluúčast, a tu budeme zpětně požadovat po zaměstnanci, který s vozem havaroval," zdůraznil Rataj.

To prý bude ale také jediný trest, který muže čeká. Podle slov ředitele TS zůstane i nadále jejich zaměstnancem a dokonce bude se spraveným strojem opět jezdit. Než se tak ale stane, technické služby si zapůjčily jiný stroj, který dává za plechového maroda ulice Benešova do pořádku. „Budou to sice vícenáklady, ale cena za pronájem je víc než zajímavá," dodal Rataj.

Autor: Martina Křečková

24.9.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ve Švýcarsku byl plně zprovozněn nejdelší železniční tunel světa

Erstfeld (Švýcarsko) - Nejdelší a nejhlubší železniční tunel na světě, vybudovaný ve Švýcarsku pod Alpami, byl dnes otevřen pro plný dopravní provoz. Gotthardský tunel, přezdívaný podle francouzské zkratky GBT, je dlouhý 57,1 kilometru a v některých místech je až 2,3 kilometru pod povrchem.

Loučení s tratí do Koutů: končí barevné motoráky i soukromník

Údolí Desné – Největší změna za devatenáctiletou historii nastala v noci ze soboty 10. na neděli 11. prosince na Železnici Desná. Osobní vlaky zde přestala provozovat soukromá firma, nahradily ji České dráhy.

ČSSD chce zvýhodnit pracující, navrhne vyšší přídavky na děti

Praha - Sociální demokraté budou usilovat o zvýšení přídavků na děti. Cílem je zvýšit příjem pracujících s dětmi tak, aby čistý příjem těchto rodin byl vyšší, než kdyby pobíraly sociální dávky. V dnešním pořadu České televize Otázky Václava Moravce to uvedl premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD). Podrobněji chce návrh představit s ministryní práce a sociálních věcí Michaelou Marksovou (ČSSD) příští týden po jejich bilanční schůzce.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies