VYBERTE SI REGION

Hříšnice Šarapovová přichází o sponzory a miliony, Head jí ale zůstane věrný

Londýn - Výrobce raket Head na rozdíl od několika jiných sponzorů ruskou tenistku Marii Šarapovovou po oznámení dopingu nezavrhl a hodlá s ní prodloužit smlouvu. Americká společnost Nike, švýcarský výrobce hodinek TAG Heuer i německá automobilka Porsche s pětinásobnou grandslamovou šampionkou po jejím pondělním přiznání, že měla při letošním Australian Open pozitivní test na meldonium, naopak přerušili spolupráci.

10.3.2016
SDÍLEJ:

Maria Šarapovová.Autor: ČTK/DPA/Dennis Van Tine/Geisler-Fotopres

Výkonný ředitel Headu Johan Eliasch soudí, že si Šarapovová za léta úspěšné spolupráce zasloužila právo na pochybnosti. "Upřímnost a odvaha, kterou prokázala, když oznámila a uznala svou chybu, byla obdivuhodná. Head je hrdý na to, že za Marií stojí teď i v budoucnu, a hodlá prodloužit její smlouvu," dodal.

Osmadvacetiletá Ruska podle zástupců Headu neužívala meldonium, aby si pomohla na kurtu. Eliasch věří, že látku užívala kvůli zdravotním problémům. Šarapovová má nicméně až do vyšetření případu zastavenou činnost a hrozí jí až čtyřletý trest.

I z ekonomického hlediska přijde nejbohatší sportovkyni světa chyba draho. Právě reklamní smlouvy tvoří tři čtvrtiny jejích příjmů, z roční sumy téměř 30 milionů dolarů je to asi 23 milionů. Dalšími významnými partnery Šarapovové jsou Avon či Evian.

Autor: ČTK

10.3.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
AKTUALIZOVÁNO
Požár se snažilo zkrotit pět hasičských jednotek. Plameny ale dům zničily.

FOTO: Zapálil si dům a pokusil se o sebevraždu. Kvůli exekuci

Varnsdorf – Do dluhové pasti, která ho dohnala až 
k dvěma zoufalým činům, se dostal muž z Varnsdorfu. Tento týden měl kvůli exekuci přijít o dům ve Studánce. Na poslední chvíli se ho proto rozhodl zapálit. Sám se následně pokusil o sebevraždu.

Osmdesátiprocentní podíl českých potravin v obchodech? Požadavek mimo mísu

Dvě třetiny až 80 procent potravinářského zboží v obchodech má být české. Vláda to má zařídit. S tímto požadavkem přišla agrární a potravinářská lobby na agrosalonu Země živitelka. Nekonečný seriál o vyděračských obchodních řetězcích a nebohých dodavatelích se tímto definitivně zařadil mezi filmy pro pamětníky z éry bolševika.

Na školních potřebách vedou motivy z animovaných filmů

Praha - Nejpopulárnějšími motivy na školních potřebách zůstávají postavy z animovaných filmů. U dívek je to film Ledové království, seriál Winx či motiv sovy. Mezi nejprodávanější motivy pro kluky patří Mimoni, sága Star Wars, dinosauři, fotbal a auta. Rodiče letos mají větší zájem o kvalitní školní potřeby. V letošním roce také podstatně víc lidí nechává nákup na poslední chvíli, slevové akce v řetězcích na začátku září vrcholí a slevy dosahují desítek procent. Vyplývá to z ankety ČTK mezi prodejci.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies