VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Kubíček si podmanil závod u Wolfgansee, společnost mu dělaly krávy

Praha - Triatlonista Jan Kubíček si o uplynulém víkendu užil vítězné vavříny. Postavil se na start závodu ve Stroblu, který se jmenoval Wolfgansee Challenge. A nenašel přemožitele. V Rakousku to ale byl boj s kopci. Společnost českému reprezentantovi nejprve dělali turisté, později už jen pasoucí se krávy.

11.9.2014
SDÍLEJ:

Triatlonista Jan Kubíček se raduje z vítězství v závodu Wolfgansee Challenge.Foto: Česká triatlonová asociace

Ve Stroblu se bojovalo na tratích 1,5km plavání, 46km na kole a 16km běhu. „Xterrová sezona se pomalu blíží ke konci, tak jsem se poohlédnul po závodě v cizině. Padla volba na Rakousko, městečko Strobl u nádherného jezera Wolfgansee. Loňský rok zde proběhla evropa v terenním triatlonu na téměř placce. Původní závod nabízí na xtrerru poměrně dlouhé tratě, minimum techniky, neskutečné pohledy na Alpy, kopce, kopce a kopce. Na bikové trati činí převýšení 1550m na 46km. Při pohledu na předchozí vítěze se to hemží legendami. Je to závod na téměř 4 hodiny, což už se pomalu blíží 1/2 ironmanu," začal Kubíček.

„V sobotu byla u jezera pěkná deka, plavání v neoprenu. Lezl jsem v dostřelu na čelo, třetí z vody. Společně v Rakušanem Szymoniukem jsme dojeli díky vzorné spolupráci jeho stájového kolegu Benesche po 5km. Oba jezdí pravidelně Xterru či TNaturu. Trať jsem neměl najetou, oba mi začali říkat, ať se hodím do klidu, že je to dlouhé. Tak jsem do toho šlápl, po hodině jízdy do kopce jsme zůstali dva a začlo příjemné babí léto. Markus Benesch znal trať lépe,tak jsem se staral o tempo do kopce, on jel precizně sjezdy dolů. Nejdříve jsme míjeli turisty s holemi, potom nám dělaly společnost pouze pasoucí se krávy a neskutečné pohledy na jezero ze 1300mnm. Marně jsem čekal na nějaké technické pasáže. Nahoru, dolu, nahoru a zase dolu. Jedinou nástrahou byla ustřelující šotolina," pokračoval Kubíček.

„Tak hurá podél jezera do depa a na běh. Trať kopíruje loňskou bikovou. Takže hodně zajímavé trajlíky i výběh na bobovou dráhu. Trochu nudná rovina podél jezera. Na běhu jsem se po dvou kilometrech oddělil od Markuse a valil dle svého tempa až do cíle. První flek paráda. Ta šestnáctka se zajídá, ale pokud není člověk poblitej, tak je celkem zábavná," uzavřel Kubíček.

Na druhém a třetím místě doběhli domácí závodníci, konkrétně Markus Benesch a Michael Szymoniuk. Čtvrté místo obsadil další Čech Tomáš Jiránek.

Autor: Redakce

11.9.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Nehoda pendolina u Studénky.
DOTYK.CZ

Přejezdy zabíjejí. Stát jich desítky ročně ruší, víc než stovku letos opraví

Premiér Bohuslav Sobotka.
3 5

Sobotka chce o korunových dluhopisech jednat s daňovou správou

AKTUALIZOVÁNO

Komíny budou kouřit dál, úředníků na jejich kontrolu není dost

Jako v Jiříkově vidění si musejí připadat úředníci z obcí s rozšířenou působností (ORP) při naplňování svých povinností v souvislosti s novelou takzvaného komínového zákona.

Lidl dramaticky zvyšuje nástupní mzdu a srovnává zaměstnancům mzdy v regionech

Praha - Diskontní řetězec Lidl zvýší od 1. března nástupní mzdu zaměstnanců v obchodech o 25 procent, ta tak dosáhne 23 333 korun při čtyřicetihodinovém úvazku. Průměrná mzda prodavačů a pokladních bude při stejném úvazku 24 897 Kč.

V ČSSR musela být před 40 lety kvůli havárii odstavena JE Jaslovské Bohunice

Jaderná elektrárna v Jaslovských Bohunicích nedaleko slovenské Trnavy byla první svého druhu na území někdejšího Československa. Její první reaktor, ve kterém se řetězová reakce rozběhla v říjnu 1972, ale sloužil k výrobě elektrické energie pouze necelých pět let. Před 40 lety, 22. února 1977, byl po havárii odstaven. Tuto etapu budování jaderné energetiky tak nyní připomíná pouze budova stojící vedle čtyř novějších bloků.

EXKLUZIVNĚ

Pražští radní projednají převzetí společnosti PVK

Praha - Radní v úterý projednají záměr převzetí společnosti Pražské vodovody a kanalizace (PVK), které stoprocentně vlastní francouzská firma Veolia. O jak velký podíl bude Praha usilovat, zatím není jasné. Radní také projednají rozvoj Nákladového nádraží Žižkov a harmonogram tvorby Metropolitního plánu. Na programu jednání je i nákup vozů pro městskou policii a veřejná zakázka na opravu Vinohradské ulice.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies