VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Na Petra Čtvrtníčka už brzy zaútočí sumec

PRAHA - Na plátna kin společně vstoupí dva nejpopulárnější reklamní hrdinové současnosti: mobilový král Petr Čtvrtníček a žvýkačkový princ Josef Polášek. V nové české komedii Poslední plavky si zahrají dvojici od rybníka, která se potýká s monstrem z hlubin - sumcem Lojzou.

6.6.2007
SDÍLEJ:

Poslední plavkyFoto:

Čtvrtníček ve filmu ztvární hrdinu tuzexové éry Jardu Kuchaře, který provozuje u opuštěného rybníka bufet. "Je to plavovlasý blb a hochštapler - na takové postavě je radost pracovat," říká Čtvrtníček.

Jeho pravou rukou je ve filmu místní prosťáček Kamil v podání neméně nadšeného Poláška. Hrstku zákazníků tvoří dvojice traktoristů a fanatický rybář Pepa. Pak se ale zjeví sumec a stojaté vody rybníka i filmu ožijí…

Čtvrtníček a Polášek spolu už vytvořili populární reklamní dvojici, v reklamách se objevují i samostatně. "Tvůrci si myslí, že jim to pomůže, my si myslíme, že ne," říká upřímně Čtvrtníček na dotaz, jestli jejich současná mediální provařenost nebude filmu na škodu. S ním a Čtvrtníčkem se ve filmu objeví i Jiří Lábus či Rudolf Hrušínský.

 

"Chtěli jsme hlavně strávit léto u jezera, tak jsme si na to vzali tady kluky, aby byla sranda," objasňuje vznik filmu jeho producent Viktor Tauš. Má za sebou i režijní zkušenost s filmem Kanárek, zatímco režisér Posledních plavek Michal Krajňák je debutant.

Na filmu se podílí rekordní množství komerčních partnerů. "Ale věříme, že product placement nepřeváží," říká mediální zástupkyně filmu Dana Voláková. "Ne, ne, celé se to odehrává v mercedesu, kde s primerosem v ruce říkáme nějaké rozverné texty," oponuje Čtvrtníček.

Tvůrci film směle přirovnávají k Menzelovu Rozmarnému létu. "Odkazujeme se k němu ve smyslu nálady a atmosféry," říká Tauš, ale dodává, že Poslední plavky budou film "výrazně ujebanější".

Další věci už tvůrci tají. Rozpočet filmu označují za standardní a jeho výši odmítají zveřejnit, stejně jako slovenské místo natáčení. "Přesnou pozici si necháme pro sebe," říká Tauš.

Natáčení odstartují 25. června, do kin by se svou letní komedií rádi vpluli už na podzim. Tam se uvidí, jestli film jen rozmnoží řady obskurností, které lemují cestu české kinematografie, nebo se mu bude přinejmenším díky Čtvrtníčkovi dařit.

6.6.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Pomněnkový den. Ilustrační foto.
5

Policie pátrá po dvou stovkách ztracených dětí

Generální tajemník NATO Jens  Stoltenberg a Donald Trump
7

Trump přijel do Bruselu. Na programu má „těžké" rozhovory

Plochodrážní „obojživelník“ Franc: Dlouhá dráha docela bolí

/ROZHOVOR/ Závody na ploché dráze mají i jiné podoby, než jsou souboje na zhruba čtyřsetmetrových oválech na pražské Markétě nebo v Pardubicích. Hlavně v západní Evropě, ale i u nás v Mariánských Lázních, existují delší dráhy. Nejznámějším českým účastníkem MS na dlouhé dráze, které startuje dnes v německém Herxheimu, je jezdec z Markéty Josef Franc.

Otec doufá, že ústavní soudci zachrání jeho syna před sektou

Sedmiletý chlapec zatím nic netuší, ale o jeho dalším osudu dnes rozhodne Ústavní soud.

Zatajit dech a vydržet. Nová metoda lépe cílí na nádory

/FOTOGALERIE/- Nikdo neumí léčit rakovinu šetrněji než my, hlásí odborníci z pražského Protonového centra. Našli unikátní metodu, díky které dokážou sežehnout jen skutečně nemocnou tkáň. Jenomže další lékaři se k protonům staví rezervovaně. Podle šéfa odborné společnosti, která radioterapii zastřešuje, není tato léčba stále dostatečně ověřená. Její cena je navíc příliš vysoká.

AUTOMIX.CZ

Až budete prodávat auto: 10 rad, jak snadno a rychle zvýšit jeho cenu

Chystáte se prodat svoje auto? Potom se jistě snažíte dostat za svůj vůz co možná nejvyšší finanční sumu. Samozřejmě, že o ceně auta rozhoduje zejména model, jeho rok výroby, počet najetých kilometrů a především technický stav, ovšem jsou tu i detaily, které mohou cenu vozu zvýšit.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies