VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nejlepším spotem je Mnichovská dohoda

Zlín - Celkem šestnáct cen v pěti kategoriích udělili letos porotci mezinárodního festivalu Duhová kulička tvůrcům reklamy ze 113. přihlášených. Nejlepším televizním spotem je Mnichovská dohoda pro Národní muzeum.

4.6.2009
SDÍLEJ:

Duhová kulička 2009 - mezinárodní soutěž reklamních spotůFoto: duhovakulicka.cz

Nejlepším televizním spotem je vyhlášena Mnichovská dohoda pro Národní muzeum, nekomerční kampaní rozhlasové spoty pro portál Entenyky.cz, jejichž zadavatel je časopis Týden, a novým médiem průhledná karta od Citibank.

Ve zmíněných kategoriích vyhodnotili marketingoví odborníci vždy první tři místa, v kategoriích direkt mail a tištěná reklama udělili dvě třetí místa. Tři soutěžící si vysloužili také cenu dětské poroty.

Rozhodování pro odborníky ale prý nebylo vůbec jednoduché. „Kdybychom mohli, určitě bychom ocenili alespoň čtyři nebo pět prací, ta úroveň byla opravdu vynikající. Já jsem zasedal v porotách televizní spoty a nová média a musím říct, že některé reklamy by stoprocentně uspěly i v Epice. Byl jsem příjemně překvapen,“ pochválil zakladatel evropské soutěže reklamy Epica Anrew Rawlins.

Například verdikt dětské poroty velmi překvapil její předsedkyni Jitku Vysekalovou. První místo totiž děti udělily televiznímu spotu, který upozorňuje na důležitost HIV testů v boji proti AIDS. „Děti nás stále překvapují. Původně jsem si myslela, že je tento spot vůbec neosloví, ba že mu ani nebudou rozumět, ale nakonec tato reklama vyvolala naprosto vážnou diskusi na téma AIDS jako světového problému. A to mezi dětmi od desíti do čtrnácti let,“ popsala Jitka Vysekalová.

Všichni úspěšní si včera převzali ceny při slavnostním vyhlášení v prostorách zlínské univerzity. Podle organizátorů z řad tamních studentů se letošní ročník Duhové kuličky povedl. „Přestože jsme letos měnili koncept, podle účasti na konferenci i v soutěži to vypadá, že přesun od dětské reklamy k etickému kodexu a zodpovědné reklamě byl krok správným směrem,“ míní manažerka Nela Fišerová.

Všechny reklamy, které odborníci ocenili, je možné zhlédnout na portálu www.duhovakulicka.cz.

Autor: Marie Šidlová

4.6.2009 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Mistrovské oslavy v Brně. Hokejisté Komety přijeli mezi fanoušky na zaplněný Zelný trh v otevřeném autobuse.
AKTUALIZOVÁNO
81

Mistrovské oslavy v Brně: hokejisty přivítalo 12 tisíc fanoušků, obsadili i věž

Eliška Kolečkářová vzpomíná na dobu, kdy jí bylo teprve osmnáct let. Komunisti její rodině v roce 1951 vzali statek na Hodonínsku. Jejího otce Metoděje Hlobílka letos na konci března hodonínský okresní soud rehabilitoval.
9

Akce Kulak, pak samota. I přes to trápení bych do strany nevstoupila, říká žena

Army Run na Hluboké gradoval bahnem a shyby těsně před cílem

V kempu Křivonoska u Hluboké nad Vltavou odstartoval prvním závodem seriál extrémních překážkových běhů Army Run 2017.

Jaké to je být vodičem nevidomého? Strach není na místě, respekt ano

/ROZHOVOR/ Život je o výzvách. Jednu takovou má za sebou i příbramský běžec Jan Šeděnka. Poprvé se stal vodičem nevidomé běžkyně.

Obří beranidlo postavili na hradbách Špilberku. Pomocí dobového jeřábu

Jako obrovští křečci se mohli cítit muži, kteří v sobotu odpoledne poháněli jeřáb při stavbě beranidla na Špilberku. Desetimetrové dřevěné součásti stroje totiž zvedali pomocí otočného kola, které rozhýbali díky vlastní chůzi v něm. Středověký jeřáb použili na zvedání dílů dobového beranidla k zatloukání pilotů. Oba stroje postavili jako součást výstavy Stavba jako Brno a návštěvníci je na hradě uvidí až do konce roku.

AKTUALIZOVÁNO

Bude to o prsa. Francie žije prezidentskými volbami. Rozhodnou nerozhodnutí?

Jen pár procent. Takový je rozdíl mezi kvartetem, který se pere o post prezidenta Francie. Bude to centrista Emanuel Macron, pravicový François Fillon, extrémistická Marine Le Penová, nebo ultralevicový Jean-Luc Mélenchon?

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies