VYBERTE SI REGION

Nejlepším spotem je Mnichovská dohoda

Zlín - Celkem šestnáct cen v pěti kategoriích udělili letos porotci mezinárodního festivalu Duhová kulička tvůrcům reklamy ze 113. přihlášených. Nejlepším televizním spotem je Mnichovská dohoda pro Národní muzeum.

4.6.2009
SDÍLEJ:

Duhová kulička 2009 - mezinárodní soutěž reklamních spotůFoto: duhovakulicka.cz

Nejlepším televizním spotem je vyhlášena Mnichovská dohoda pro Národní muzeum, nekomerční kampaní rozhlasové spoty pro portál Entenyky.cz, jejichž zadavatel je časopis Týden, a novým médiem průhledná karta od Citibank.

Ve zmíněných kategoriích vyhodnotili marketingoví odborníci vždy první tři místa, v kategoriích direkt mail a tištěná reklama udělili dvě třetí místa. Tři soutěžící si vysloužili také cenu dětské poroty.

Rozhodování pro odborníky ale prý nebylo vůbec jednoduché. „Kdybychom mohli, určitě bychom ocenili alespoň čtyři nebo pět prací, ta úroveň byla opravdu vynikající. Já jsem zasedal v porotách televizní spoty a nová média a musím říct, že některé reklamy by stoprocentně uspěly i v Epice. Byl jsem příjemně překvapen,“ pochválil zakladatel evropské soutěže reklamy Epica Anrew Rawlins.

Například verdikt dětské poroty velmi překvapil její předsedkyni Jitku Vysekalovou. První místo totiž děti udělily televiznímu spotu, který upozorňuje na důležitost HIV testů v boji proti AIDS. „Děti nás stále překvapují. Původně jsem si myslela, že je tento spot vůbec neosloví, ba že mu ani nebudou rozumět, ale nakonec tato reklama vyvolala naprosto vážnou diskusi na téma AIDS jako světového problému. A to mezi dětmi od desíti do čtrnácti let,“ popsala Jitka Vysekalová.

Všichni úspěšní si včera převzali ceny při slavnostním vyhlášení v prostorách zlínské univerzity. Podle organizátorů z řad tamních studentů se letošní ročník Duhové kuličky povedl. „Přestože jsme letos měnili koncept, podle účasti na konferenci i v soutěži to vypadá, že přesun od dětské reklamy k etickému kodexu a zodpovědné reklamě byl krok správným směrem,“ míní manažerka Nela Fišerová.

Všechny reklamy, které odborníci ocenili, je možné zhlédnout na portálu www.duhovakulicka.cz.

Autor: Marie Šidlová

4.6.2009 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Co dneska pijeme?
4 4

Kam zmizelo pravé podmáslí?

Situace v hotelu po pádu laviny.
25

Nová naděje. Z trosek italského hotelu po pěti dnech zachránili tři štěňata

Fašistický převrat měl začít v Brně. Cíl? Totalitní stát podobný Itálii

Brno - Čtyřiaosmdesát let uplynulo v neděli od neúspěšného pokusu o fašistický převrat v brněnských Židenicích. Událost si na místě připomenou lidé v prvorepublikových uniformách.

Desátek už nestačí. Církvi mají pomoci vyšší příspěvky od farníků

Církvím v Česku sice začal stát v posledních letech vracet majetek, který jim od padesátých let minulého století zestátňoval komunistický režim, ale na druhou stranu nyní církvím postupně klesají státní příspěvky určené na jejich chod a dále budou klesat až k nule.

Český agrární diplomat kvůli Trumpovi možná do USA nezamíří

Praha - Nový český agrární diplomat, který měl letos nastoupit do Spojených států amerických, možná do zámoří nezamíří. Ministerstva se rozhodnou těsně před jeho jmenováním. Bude záviset i na tom, zda bude nová americká administrativa v čele s prezidentem Donaldem Trumpem zavádět dovozová cla. Dnes to na tiskové konferenci řekl ministr zemědělství Marian Jurečka (KDU-ČSL). ČR má v zahraničí čtyři agrární diplomaty, další tři měli letos nastoupit. Kromě USA by měli zamířit do Japonska a Libanonu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies