VYBERTE SI REGION

Nejlepším spotem je Mnichovská dohoda

Zlín - Celkem šestnáct cen v pěti kategoriích udělili letos porotci mezinárodního festivalu Duhová kulička tvůrcům reklamy ze 113. přihlášených. Nejlepším televizním spotem je Mnichovská dohoda pro Národní muzeum.

4.6.2009
SDÍLEJ:

Duhová kulička 2009 - mezinárodní soutěž reklamních spotůFoto: duhovakulicka.cz

Nejlepším televizním spotem je vyhlášena Mnichovská dohoda pro Národní muzeum, nekomerční kampaní rozhlasové spoty pro portál Entenyky.cz, jejichž zadavatel je časopis Týden, a novým médiem průhledná karta od Citibank.

Ve zmíněných kategoriích vyhodnotili marketingoví odborníci vždy první tři místa, v kategoriích direkt mail a tištěná reklama udělili dvě třetí místa. Tři soutěžící si vysloužili také cenu dětské poroty.

Rozhodování pro odborníky ale prý nebylo vůbec jednoduché. „Kdybychom mohli, určitě bychom ocenili alespoň čtyři nebo pět prací, ta úroveň byla opravdu vynikající. Já jsem zasedal v porotách televizní spoty a nová média a musím říct, že některé reklamy by stoprocentně uspěly i v Epice. Byl jsem příjemně překvapen,“ pochválil zakladatel evropské soutěže reklamy Epica Anrew Rawlins.

Například verdikt dětské poroty velmi překvapil její předsedkyni Jitku Vysekalovou. První místo totiž děti udělily televiznímu spotu, který upozorňuje na důležitost HIV testů v boji proti AIDS. „Děti nás stále překvapují. Původně jsem si myslela, že je tento spot vůbec neosloví, ba že mu ani nebudou rozumět, ale nakonec tato reklama vyvolala naprosto vážnou diskusi na téma AIDS jako světového problému. A to mezi dětmi od desíti do čtrnácti let,“ popsala Jitka Vysekalová.

Všichni úspěšní si včera převzali ceny při slavnostním vyhlášení v prostorách zlínské univerzity. Podle organizátorů z řad tamních studentů se letošní ročník Duhové kuličky povedl. „Přestože jsme letos měnili koncept, podle účasti na konferenci i v soutěži to vypadá, že přesun od dětské reklamy k etickému kodexu a zodpovědné reklamě byl krok správným směrem,“ míní manažerka Nela Fišerová.

Všechny reklamy, které odborníci ocenili, je možné zhlédnout na portálu www.duhovakulicka.cz.

Autor: Marie Šidlová

4.6.2009 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

POHLEDEM DENÍKU: Zeman a jeho lidé. Co se děje na Hradě?

Odchod vrchního protokoláře Jindřicha Forejta spustil lavinu otázek ohledně toho, jak to vlastně na Pražském hradě chodí.

Mikuláše, anděla a čerta na Slovensku zadržela policie

Bratislava - Tři sourozence převlečené za Mikuláše, anděla a čerta zadržela v západoslovenské Skalici policie. Bratr a jeho dvě sestry v kostýmech měli neobvykle rozdělené role: zatímco Mikuláš koledoval, anděl kradl, informovala slovenská média.

Šedesátiletá řidička smetla před semafory dítě, je těžce zraněné

Česká Třebová - Vážná nehoda se stala ještě za bílého dne uprostřed České Třebové. Auto zde srazilo dítě.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies