VYBERTE SI REGION

Jaké parfémy zavoněly televizním moderátorům?

PRAHA - Při příležitosti slavnostního uvedení vůně True Glow, jejíž tváří se stala zpěvačka Dara Rolins, se sešla pestrá sestava moderátorů hned několika televizí. Vzhledem k tomu, že byla akce takto tematicky vymezená, nemohli jsme se příchozích nezeptat, jakým vůním dávají přednost.

3.4.2007
SDÍLEJ:

Klára DoležalováFoto: Deník/Marek Pátek

„Vůně, kterou mám ráda já, musí být ženská a může být i trochu těžší,“ prozradila Deníku moderátorka Štěpánka Duchková. Ta je, podobně jako řada dalších zástupkyň něžného pohlaví, ale také kupříkladu Leoš Mareš, vůněmi ráda obdarovávána. „Voním se tím, co mi muži dají. Většinou je nasměruji tak, aby mi dali přesně to, co se mi líbí,“ odtajnila svou taktiku Duchková, jíž momentálně nejvíce času zabere moderování na 24 CZ, kde uvádí politické diskuse.

Duchková také poskytuje mediální trénink manažerům a politikům. Aby toho nebylo málo, učí v moderátorské škole Jany Adámkové. „Teď je žeň akcí, děje se toho hodně. Největším adrenalinem je pro mě živé moderování v přímém přenosu. To je jednoznačně největší výzva.“

„Vůně musí splňovat jednu zásadní věc, to znamená, že mi ji musí někdo dát. Já si nic takového nekupuju – nechávám to na Vánoce a na narozeniny. Asi jsem ještě „nedorostl“ pro ty opravdu silné, kořeněné vůně, volím spíš ty jemnější. Dám na to, co mi kdo poradí. Vůně se musí dostat do obecného povědomí, aby mi o ní někdo řekl, protože já to moc nesleduju,“ prozradil moderátor večera Leoš Mareš, který je poslední dobou spojován zejména s konkurenční Novou. Vzápětí dodal, že je poměrně konzervativní a vůně moc nestřídá. V práci má naopak rád pestrost, kterou se brání vůči stereotypu, jenž život mnohdy přináší.

„Vezmu to vylučovací metodou – nemám ráda těžké, sladké a kořeněné vůně. Naopak ráda mám lehčí vůně, kde jsou cítit citrusy nebo zelené jablko – a musí tam být něco vzrušujícího navrch,“ popsala nám své preference moderátorka ČT Klára Doležalová. Je prý spíše konzervativní – jakmile prý najde v obchodech vůni, která jí „zavoní“, jen tak ji neomrzí. „Mě přivádí hlavně zvědavost. Pokud je na trh uveden nový parfém, to je jistě zajímavé pro každou ženu.

Jsem jednoznačně konzervativní, velice nerada používám nové vůně, jedna značka mi vydrží i řadu let,“ připustila Lucie Koňaříková-Salamé, jež se na večírek dostavila napůl pracovně – v televizi Prima totiž pravidelně uvádí lifestylový pořad, ve kterém přináší novinky a zajímavosti z oblasti životního stylu. „Parfémy a kosmetika do něho rozhodně patří,“ uzavřela „primácká“ moderátorka.

3.4.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Sting zazpívá jako headliner Metronomu. Prvně na festivalové stagi

Praha /HEADLINER, FESTIVAL/- Pražský Metronome Festival odtajnil první zahraniční hvězdu. V termínu 23. a 24. června zazpívá na Výstavišti Sting a doprovodí ho jeho trio. Předprodej pro některé začíná již dnes.

Čechům chutná. Přibrzdili ale v alkoholu

Praha – „Spotřeba potravin nabrala dobrý trend. Zdá se, že lidé nemají hlad, ale chuť," zhodnotil poslední čísla šéf odboru statistiky zemědělství, lesnictví a životního prostředí Jiří Hrbek. Poukázal na to, že v Česku i v roce 2015 rostla spotřeba potravin. Má to jen jednu vadu na kráse, bohužel tu podstatnou. Zatímco z Česka mířily do zahraničí suroviny, z ciziny k nám putovaly hotové výrobky.

Britové poprvé utratili více za vinyly než za stažené desky

Londýn - Příjmy z prodeje vinylových desek v Británii minulý týden poprvé předstihly příjmy ze stahování nahrávek, oznámilo britské sdružení maloobchodníků v zábavním průmyslu (ERA). Za vinylové desky lidé podle ERA utratili 2,4 milionu liber (asi 76 milionů Kč), zatímco za stahování 2,1 milionu liber (zhruba 66,5 milionu Kč). Loni ve stejném období přitom tento poměr činil 1,2 milionu liber za vinyly ku 4,4 milionu liber za digitální hudbu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies