VYBERTE SI REGION

Nejdřív chemičkou proběhl, pak se vrátil, aby jednal o obchodu

Ústí nad Labem - Výroba či investice zaujaly představitele japonského velvyslanectví, Junichi Ono a Shuji Yamashitu.

21.7.2013
SDÍLEJ:

Zprava: Konzultant Spolku Paul Yianni. Uprostřed 1. tajemník japonské ambasády Junichi Ono, vlevo generální ředitel japonské vládní agentury JETRO Hiroshi Sano. Vzadu zprava: Goro Iwamura a 1. tajemník ambasády Shuji Yamashita.Foto: Marie Logrová

Spolu s Hiroshi Sanoem, generálním ředitelem Japan External Trade Organization (JETRO), což je vládní agentura na podporu mezinárodních obchodních a investičních vztahů, ve čtvrtek navštívili Spolchemii.

Junichi Ono přitom chemičku navštívil podruhé, poprvé podnikem proběhl jako jeden z účastníků populárního 1/2Maratonu.

Výkonný ředitel Martin Procházka podrobně Asiaty informoval o spolupráci s japonskou společností DIC, s níž Spolek vybudoval a spravuje moderní výrobu epoxidových pryskyřic Epispol.

Autor: Janni Vorlíček

21.7.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Politici nechápou, co je věda, jak funguje, říká nositel Nobelovy ceny za fyziku

Brno - Vědci se musí místo výzkumu věnovat papírování, kritizoval nositel Nobelovy ceny za fyziku Claude Cohen-Tannou-dji. „Moje děti se věnují vědě také a tráví šedesát procent času sepisováním zpráv," řekl ve čtvrtek fyzik publiku na VUT v Brně.

Taneční soutěž StarDance vyhrál Piškula před Bankem a Plodkovou

Praha - Vítězem osmé řady taneční soutěže StarDance se stal herec Zdeněk Piškula, který tančil s Veronikou Lálovou. Ve finále dnes předstihl lyžaře Ondřeje Banka s Evou Krejčířovou. Třetí skončila v diváckém hlasování herečka Jana Plodková s Michalem Padevětem. Odborná porota v přímém přenosu České televize ohodnotila stejným počtem bodů dnešní výkony Piškuly a Plodkové, Bank v tomto pořadí zůstal třetí.

Na pohádky se o Vánocích dívá 83 procent Čechů

Praha - Na pohádky se během Vánoc dívá v televizi 83 procent Čechů. Třetina lidí kvůli návštěvám ale televizní program nestíhá. Vyplývá to z průzkumu agentury ipsos pro O2. Zážitek ze sledování pohádek až 95 procentům diváků kazí reklamní přestávky. Kolem 70 procent lidí by chtělo sledovat program v televizi bez reklam nejen o Vánocích.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies