VYBERTE SI REGION

Bahno ze stavby silnice R6 komplikuje dopravu u Bošova

Podbořansko - Blátivá kaše na vozovce v minulých dnech několikrát zastavila provoz na objízdné trase silnice Praha - Karlovy Vary.

8.12.2014
SDÍLEJ:

V současnosti pokračuje modernizace silnice R6 na hranicích Karlovarského a Ústeckého kraje u Bošova, která začala vlastně napodruhé loni na podzim Foto: Foto Deník Vladimír Meluzín

Problémy v dopravě se v minulých dnech objevily několikrát na silnici Praha - Karlovy Vary na Podbořansku mezi Lubencem a Bošovem. Bláto několikrát zastavilo provoz.

V místě se staví nová čtyřproudová silnice, provoz je tam sveden na souběžnou objízdnou trasu silnici třetí třídy. Tu zároveň využívají nákladní auta ze stavby nové komunikace, ze kterých v současném vlhkém počasí odpadávají kusy hlíny a na silnici se tak vytváří blátivá kaše.

Kvůli ní mají v prudkém stoupání do Bošova řidiči kamionů problém kopec vyjet. To způsobilo už několikrát dopravní problémy na této frekventované silnici z Prahy do Karlových Varů. „Je to problém, o kterém víme. Policisté jsou tam skoro každý den. Musí to ale vyřešit stavební společnost, jejichž auta na objízdnou trasu jezdí a na silnici z nich padají kusy bahna," uvedl Jiří Samuel, vedoucí dopravní policie v Lounech.

Situaci řešíme, říká stavební firma

Rychlostní silnici R6 Lubenec - Bošov staví sdružení několika firem, jehož součástí je i společnost Eurovia. „O situaci na objízdné trase u stavby R6 víme a řešíme ji. Jsme si vědomi toho, že prudké stoupání v místě při nepříznivém počasí bohužel v kombinaci se špatným technickým stavem některých projíždějících nákladních vozidel tvoří komplikace v dopravě. Děláme vše pro to, abychom tyto komplikace zmírnili. Nákladní auta, která vyjíždějí ze stavby, mechanicky zbavujeme nánosů bahna a v okolí stavby pravidelně jezdí zametací stroj," sdělila Iveta Štočková, mluvčí společnosti Eurovia CS.

Ředitelství silnic a dálnic před několika týdny upozornilo, že na objízdné trase mohou vznikat během zimy problémy. Ne kvůli blátu, ale kvůli sněhu nebo ledovce.

„Objízdná trasa je dlouhá 4,4 kilometru má spád 2,5 až 6,5 procenta, což představuje obzvláště pro nákladní a kamionovou dopravu v zimním období velký problém. Kvůli značnému sklonu objízdné trasy mají těžké nákladní vozy problémy s jízdou i za sucha, mokrá či dokonce zasněžená vozovka pak znamená značné riziko. Pokud totiž na úzké vozovce uvízne kamion, provoz na trase Praha Karlovy Vary se v podstatě zastaví. Může se stát, že uvízne i vozidlo údržby, což vzhledem k nemožnosti otočit větší vozidla do protisměru způsobí okamžitý dopravní kolaps," varovala Nina Ledvinová, mluvčí ŘSD. To proto dopravcům doporučilo, aby kamiony při špatném počasí využívaly alternativní trasu z Prahy na západ Čech přes Plzeň.

Autor: Petr Kinšt

8.12.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto.

Daňové úlevy: odběr krve tři tisíce korun, za registraci nic

Ilustrační foto.

Češi nebezpečně tloustnou. Na cukrovku umírá 3,5 tisíce lidí ročně

Německá vláda podle Bildu varuje před chemickým útokem

Německá vláda a Spolkový kriminální úřad (BKA) varují před možností útoku chemikáliemi. Uvedl to dnes deník Bild s odvoláním na zprávu spolkové vlády analyzující rizika v oblasti civilní ochrany.

Ruské ženy oživují pohanské tradice

Moskva - "Koňská hlava značí muže," říká Jekatěrina Kostrikinová sledující teplý vosk, jak tuhne ve sklenici studené vody. V jejím moskevském bytě se několik kamarádek snaží poznat svou budoucnost za pomoci pohanských tradic, píše agentura AFP.

Mezinárodní den studentstva má šanci na návrat do kalendáře

Patří 17. listopad především studentům, nebo stačí si ho obecně připomínat jako Den boje za svobodu a demokracii? Zdánlivě akademický spor budí i po 28 letech po roce 1989 vášně.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies