VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Šoumen balil telefonující lidi do bublin. Rekord padl

Ústí nad Labem /FOTOGALERIE/ – Matěj Kodeš přitom překonal pražský výsledek o 2, pomohlo 343 Ústečanů.

8.11.2013
SDÍLEJ:
Fotogalerie
20 fotografií

Roadshow Matěje Kodeše v obchodním centru Forum.Foto: DENÍK/Janni Vorlíček

Bubliny hranaté, plněné kouřem, maličké, obrovské, spousta bublin v obrovské bublině. Tak vypadala roadshow Matěje Kodeše v obchodním centru Forum. Padl při ní rekord v počtu lidí, telefonujících v mýdlové bublině. Těch Kodeš během hodiny do bubliny zahalil 343. Ústí tak překonalo Prahu.

Psali jsme: Padne rekord? Pojďme spolu telefonovat z mýdlové bubliny!

O pomocníky přitom neměl nouzi. Na pódium se po celou dobu show tlačil  hrozen dětí. Chytaly bubliny do rukou, nebo je nadšeně praskaly. V přestávkách mezi jednotlivými představeními pak Matěj Kodeš pozval děti i dospělé, aby si vytváření bublin vyzkoušeli.

Princip rekorduMatěj Kodeš musel během jedné hodiny do bubliny zabalit co nejvíce telefonujících lidí. Pražský rekord činil 341 telefonujících. V Ústí se mu za tuto dobu podařilo do bubliny schovat o dva víc, tedy celkem 343 lidí. 

Ukázal jim několik triků, například, jak za pomoci rukou vyfouknout čtyři bubliny najednou nebo jak navázat z bublinek řetěz a nést jej v ruce, případně jak průhledné kouličky chytnout a nerozbít je. „Je to super, jen mi to moc nejde," smála se dvanáctiletá Dominika. „To chci  umět!"Nejlepší číslo ovšem šoumen předvést nemohl kvůli bezpečnosti. Totiž hořící bublinu, z níž po zapálení vyšlehne metrový plamen.

Bublinové show se Kodeš věnuje od roku 2007. Směsi na bubliny si prý míchá sám a recept, který používá poprvé připravil před dvěma roky. „Lidé se mě ptají, kolik do toho dávám jaru, ale toho tam není ani kapka," prozradil.

Kdyby saponát použil, nikdy by s ním takové velké bubliny nevytvořil. Má prý své profesionální triky, které by nerad prozrazoval. „Dá se tím docela slušně uživit, pokud je člověk dobrý," dodal Kodeš.

Do Ústí nad Labem ji přivezla společnost ČEZ. Vybrala si totiž bublinu jako symbol kampaně, jež má představit nové mobilní tarify. „Symboliku bublin jsme si vybrali, jelikož jsou průhledné jako jednoduchá koncepce služeb Mobilu od ČEZ," vysvětlila mluvčí ČEZ pro Severní Čechy Soňa Holingerová.

Autor: Janni Vorlíček

Místo události:
8.11.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto
2

Ze soboty na neděli se mění čas. Na posun jsou citliví lidé i zvířata

Bohuslav Sobotka na setkání lídrů států Evropské unie.
4 6

Sobotka po summitu EU: Deklarace obsahuje priority České republiky

Ceny Thálie pro Vránovou či Kňažka. V muzikálu uspěl Vojtek

Herečka Alena Vránová převzala dnes večer v Praze za dlouhotrvajícího potlesku zaplněného hlediště české první scény prestižní Cenu Thálie za celoživotní činoherní mistrovství. Na jevišti historické budovy Národního divadla v Praze stála už před devíti lety, kdy přebírala prestižní pohár za výkon v inscenaci Bouřlivé jaro v Divadle Ungelt, které je už téměř 20 let jejím druhým domovem.

Dominik Feri: Lajknutí neznamená hlas v urně. A to je výzva i pro mě

/ROZHOVOR/ Sešli jsme se v restauraci, která podle Dominika Feriho (TOP 09) změnila prostředí v Praze. Ráno tu lidé snídají, odpoledne studenti píší seminární práce a v létě se tady sedí na okenních parapetech a pije pivo. Přesně to vystihuje atmosféru, kterou má nejmladší radní nejen v Teplicích, ale v celé české historii, rád – uvolněnou, plnou života, diskusí a plánů. Ty má Dominik Feri velké. 

Sivok před San Marinem: Vpředu máme hladové kluky, věřím jim

/ROZHOVOR od zvláštního zpravodaje Deníku/ Od českého národního týmu se zítra v San Marinu očekává čisté konto. Podle kapitána Tomáše Sivoka však právě první pohled klame, svěřence Karla Jarolíma, a speciálně obránce, nečeká jednoduchá práce. 

Návštěva interiéru: petrolejová modř

Vydejme se do bytu mladého muže, úspěšného muže, fanouška dobrého umění, fotografie a modré barvy ve všech jejích odstínech. Pojďme se podívat do bytu s petrolejovou modří.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies