VYBERTE SI REGION

Šoumen balil telefonující lidi do bublin. Rekord padl

Ústí nad Labem /FOTOGALERIE/ – Matěj Kodeš přitom překonal pražský výsledek o 2, pomohlo 343 Ústečanů.

8.11.2013
SDÍLEJ:
Fotogalerie
20 fotografií
Roadshow Matěje Kodeše v obchodním centru Forum.

Roadshow Matěje Kodeše v obchodním centru Forum.Foto: DENÍK/Janni Vorlíček

Bubliny hranaté, plněné kouřem, maličké, obrovské, spousta bublin v obrovské bublině. Tak vypadala roadshow Matěje Kodeše v obchodním centru Forum. Padl při ní rekord v počtu lidí, telefonujících v mýdlové bublině. Těch Kodeš během hodiny do bubliny zahalil 343. Ústí tak překonalo Prahu.

Psali jsme: Padne rekord? Pojďme spolu telefonovat z mýdlové bubliny!

O pomocníky přitom neměl nouzi. Na pódium se po celou dobu show tlačil  hrozen dětí. Chytaly bubliny do rukou, nebo je nadšeně praskaly. V přestávkách mezi jednotlivými představeními pak Matěj Kodeš pozval děti i dospělé, aby si vytváření bublin vyzkoušeli.

Princip rekorduMatěj Kodeš musel během jedné hodiny do bubliny zabalit co nejvíce telefonujících lidí. Pražský rekord činil 341 telefonujících. V Ústí se mu za tuto dobu podařilo do bubliny schovat o dva víc, tedy celkem 343 lidí. 

Ukázal jim několik triků, například, jak za pomoci rukou vyfouknout čtyři bubliny najednou nebo jak navázat z bublinek řetěz a nést jej v ruce, případně jak průhledné kouličky chytnout a nerozbít je. „Je to super, jen mi to moc nejde," smála se dvanáctiletá Dominika. „To chci  umět!"Nejlepší číslo ovšem šoumen předvést nemohl kvůli bezpečnosti. Totiž hořící bublinu, z níž po zapálení vyšlehne metrový plamen.

Bublinové show se Kodeš věnuje od roku 2007. Směsi na bubliny si prý míchá sám a recept, který používá poprvé připravil před dvěma roky. „Lidé se mě ptají, kolik do toho dávám jaru, ale toho tam není ani kapka," prozradil.

Kdyby saponát použil, nikdy by s ním takové velké bubliny nevytvořil. Má prý své profesionální triky, které by nerad prozrazoval. „Dá se tím docela slušně uživit, pokud je člověk dobrý," dodal Kodeš.

Do Ústí nad Labem ji přivezla společnost ČEZ. Vybrala si totiž bublinu jako symbol kampaně, jež má představit nové mobilní tarify. „Symboliku bublin jsme si vybrali, jelikož jsou průhledné jako jednoduchá koncepce služeb Mobilu od ČEZ," vysvětlila mluvčí ČEZ pro Severní Čechy Soňa Holingerová.

Autor: Janni Vorlíček

Místo události:
8.11.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Čechům chutná. Přibrzdili ale v alkoholu

Praha – „Spotřeba potravin nabrala dobrý trend. Zdá se, že lidé nemají hlad, ale chuť," zhodnotil poslední čísla šéf odboru statistiky zemědělství, lesnictví a životního prostředí Jiří Hrbek. Poukázal na to, že v Česku i v roce 2015 rostla spotřeba potravin. Má to jen jednu vadu na kráse, bohužel tu podstatnou. Zatímco z Česka mířily do zahraničí suroviny, z ciziny k nám putovaly hotové výrobky.

Dřevo je drahé. Krade se rovnou v lese

Beroun – Topná sezona jede naplno a policisté na nejrůznějších místech republiky znovu vyšetřují krádeže dřeva v lesních porostech.Mnohým lidem se za palivové dříví nechce utrácet a raději si pro něj zajedou do lesa. Zloději odvážejí nejen kulatinu, která je nařezaná u lesních cest, ale také stromy, které si sami pokácí.

Britové poprvé utratili více za vinyly než za stažené desky

Londýn - Příjmy z prodeje vinylových desek v Británii minulý týden poprvé předstihly příjmy ze stahování nahrávek, oznámilo britské sdružení maloobchodníků v zábavním průmyslu (ERA). Za vinylové desky lidé podle ERA utratili 2,4 milionu liber (asi 76 milionů Kč), zatímco za stahování 2,1 milionu liber (zhruba 66,5 milionu Kč). Loni ve stejném období přitom tento poměr činil 1,2 milionu liber za vinyly ku 4,4 milionu liber za digitální hudbu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies