Na plakátech, které visí po celém Brně, je však nahá žena. Prsy si zakrývá kůzlátky.
Reklama tak zaměňuje ňadra za vulgární označování této partie těla. Lidem se reklama nelíbí, odborníci ji označují za nesmysl. „Téma reklamy byl můj nápad. Vznikla vlastně jako legrace. Kdo to nepochopí, ten se asi nerad baví, a náš ranč je zde proto, aby se lidé pobavili,“ řekl autor nápadu a majitel westernového městečka v Boskovicích Luboš Jerry Procházka. V podobném duchu uveřejnil i „omluvu“ v jednom z brněnských rádií. Z jeho poznatků tak vyplývá, že nemá smysl pro humor téměř žádný odborník. Expertka Martina Veselá z reklamní agentury Media Agency poznamenala, že touha po zviditelnění a originalitě jde mnohdy až za hranice vkusu. To si myslí i ředitel Design centra v Brně Karel Kobosil.
„Je to prvoplánové a není na tom nic vtipného. Nejsem nijak prudérní. Mám vtipy v reklamě rád, ale tahle je nejnevkusnější za poslední dobu. Zaměňování ženských ňader za kozy je pejorativní, není na tom nic obdivného,“ řekl Kobosil.
Do westernového městečka jezdí nejčastěji rodiny s dětmi. A ty tento nápad zřejmě neocení. „Reklama na půjčovnu koz bez logického důvodu používá ženské tělo pro propagaci něčeho, co s tělem nijak nesouvisí. Ve výsledku ženské tělo vulgarizuje,“ podotkla socioložka Lucie Jarkovská.