Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nejlépe se v práci dle mínění Čechů daří bezohledným lidem

PRAHA - Češi si myslí, že nejlépe se daří dělat kariéru nelítostným a bezohledným lidem. Ukázal to průzkum společnosti Median, v němž se s tímto výrokem ztotožnilo téměř 70 procent populace.

21.8.2007
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: PROFIMEDIA.cz

Jednoznačně je přesvědčeno o tom, že nelítostní a bezohlední lidé postupují v zaměstnání nejrychleji, 26 procent dotázaných a spíše si to myslí 41 procent respondentů. Ani ano ani ne odpovědělo 22 procent dotázaných, spíše ne šest procent a určitě ne dvě procenta respondentů. Tři procenta dotázaných na výrok neodpověděla.

Průzkum také ukázal, že lidé, kteří se chtějí v práci dostat příliš rychle nahoru, jsou svému okolí podezřelí. Určitě ano či spíše ano si to myslí 16 procent, respektive 36 procent dotázaných. Ani ano ani ne odpovědělo 30 procent respondentů, spíše ne 11 procent a určitě ne čtyři procenta respondentů. Tři procenta dotázaných na výrok neodpověděla.

Průzkum uskutečnila společnost Median od loňského září do letošního dubna. Dotazovala se 7 880 lidí ve věku 12 až 79 let.

21.8.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Peníze. Ilustrační foto.
3 15

Minimální mzda roste. Tisícům lidí kvůli tomu zdraží pojistné

Ponorka Nautilus postavená Dánem Peterem Madsenem
AKTUALIZUJEME
4

Tělo novinářky z Madsenovy ponorky někdo záměrně rozřezal a potopil

Hongkong zasáhl mocný tajfun Hato, život ve městě se zastavil

Zaplavené ulice, stovky zrušených letů, mohutné stromy vyvrácené z kořenů, zavřené školy, obchody i burza. To je jen úvodní bilance tropické cyklóny Hato patřící na stupnici ROCI do nejvyšší, desáté kategorie.

DOTYK.CZ

Vinařský fond podpoří kampaní povinné značení domácích vín

Vinařský fond, který je marketingovou organizací českých a moravských vinařů, připravuje kampaň na podporu větší známosti povinného značení domácích vín trikolórou. Vytvoření kampaně stálo zhruba tři miliony korun, za její mediální nasazení fond zaplatí asi 5,5 milionu korun.

Nominujte Deník v anketě Křišťálová Lupa 2017!

Nominujte Deník.cz do ankety českého internetu Křišťálová Lupa 2017! Díky vám bude mít Váš regionální Deník šanci dostat se do finálního hlasování v kategorii "Zpravodajství".

Netradiční VIP louka v centru Ostravy budí pozornost. Proč?

/FOTOGALERIE/ Květinový experiment v ostravských Komenského sadech budí zaslouženou pozornost nejen obyvatel města, ale také jeho návštěvníků. Kolem VIP louky budou i koně chodit „po špičkách“.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení