„Samozřejmě v účetnictví nic není konečné, vždycky je k nějakému datu. My ale nepředpokládáme, že by už nějaké platby přišly," řekl dnes místopředseda sociální demokracie pro hospodaření Martin Starec. Finanční možnosti v kampani podle něj plně nevyčerpaly Královéhradecký a Karlovarský kraj, v rezervě centrály pak zůstaly přes dva miliony korun.

Do volebních novin

Za reklamu na venkovních plochách dala ČSSD během kampaně podle zprávy 18 milionů korun, za inzerci v tisku 15 milionů a online dalších 12 milionů. Na internetu se přitom její upoutávky zobrazily celkem 255milionkrát a zaznamenaly 170.000 kliků. Strana investovala i do některých dalších inzertních prostředků jako volebních novin nebo dopisů občanům.

Nákladná inzerce

ANO své volební výdaje vyčíslilo na 111,3 milionu korun. Z toho téměř 60 milionů korun dala strana za reklamu, přes 19 milionů na billboardy a 14,7 milionu korun za služby PR agentur a konzultantů. TOP 09 utratila za kampaň 63,2 milionu korun. Nejvíce peněz, a to 14,5 milionu korun, dala na inzerci. Původně plánovala dát na kampaň 50 milionů korun, podobně jako ODS.

KSČM a KDU-ČSL si volební výdaje stanovily na 30 milionů korun a hnutí Úsvit přímé demokracie Tomia Okamury na 15 milionů korun. U Strany práv občanů – zemanovců, která ve volbách neuspěla, se objevovaly odhady 20 milionů korun, což ale podle organizace Transparency International neodpovídalo masivnosti kampaně.