Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Dvě nehody zablokovaly dálnici D1 na deset hodin

Benešov – Dálnice D1 na 52. kilometru ve směru na Brno a Prahu byla dnes odpoledne po dvou nehodách kamionů už průjezdná bez většího zdržení. Policie dopravu na místě stále odklání přes dálniční parkoviště, už se ale netvoří kolony. Po 15:00 to řekl mluvčí středočeské policie Pavel Truxa. Na místě se stále vyprošťují bouraná vozidla, provoz tam dnes byl více než deset hodin omezen a tvořily se desetikilometrové kolony.

9.5.2014 AKTUALIZOVÁNO 9.5.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/archiv

První nehoda se stala kolem 4:00, srazily se dva kamiony a dodávka. Další nehoda se stala na stejném místě v 5:15, srazily se tam další dva kamiony.

Při nehodách se zranili dva řidiči, řekla mluvčí středočeské záchranné služby Petra Effenbergerová. "Posádky ošetřily jednoho řidiče s lehčím poraněním, který byl následně transportován do benešovské nemocnice. Řidič druhého kamionu byl po ošetření převezen při vědomí do traumacentra Fakultní nemocnice v Motole s otřesem mozku," uvedla.

Autor: ČTK

9.5.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Pohřešované dívky
AKTUALIZOVÁNO

Policie díky všímavým lidem našla obě zmizelá děvčátka

Slávistický kotel
7

Cizinci v Česku? Sparta je v klidu, Slavia má problém

Ceny chat a chalup vystřelily vzhůru. Za rok se zvýšily o téměř 200 tisíc korun

/INTERAKTIVNÍ INFOGRAFIKA/ Domek se zahradou vhodný k rekreaci seženete v průměru za 1,3 milionu korun.

Andrzej Duda podepsal jeden ze sporných zákonů polské soudní reformy

Polský prezident Andrzej Duda podepsal zbývající z trojice nedávno parlamentem schválených zákonů, které jsou součástí reformy polské justice. Tu kritizovala Evropská unie i domácí opozice.

Pohledem Stanislava Šulce: Oč jde v Polsku

V souvislosti s Polskem se v posledních dnech vypráví několik příběhů. Jeden vykresluje skvělou hrdou zemi, která si dělá doma pořádek a zlá Evropská unie jí při tom hází byrokratické klacky pod nohy. A v ulicích stojí desítky tisíc lidí, kteří vládní stranu Právo a spravedlnost (PiS) nevolili, tedy jsou menšinou populace a sice můžou demonstrovat, ale jejich požadavky jsou tak nějak nepodstatné.

Německé automobilky soupeřily jen naoko, hrozí jim miliardové pokuty

Místo větších nádrží adBlue na močovinu, která částečně eliminuje škodliviny vycházející z dieselových motorů, se němečtí výrobci soustředili na to, aby jejich auta měla větší zavazadlový prostor pro golfové hole zákazníků nebo více místa pro hi-fi aparatury. Jak se ukazuje, na obalamucení kontrol emisí nebo v logistice a nákupu surovin tajně spolupracovaly značky, které si na první pohled na trhu nelítostně konkurují. A to po dlouhou dobu, už od začátku 90. let minulého století.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení