Část dětství prožil ve vsi Obrnice u Mostu, kde má stále rodinu. Pak dělal vrcholovou atletiku a v roce 2010 se stal na soutěži Mister World v Soulu druhým nejhezčím mužem planety.

„Publicita nikdy není špatná. Pokusím se toho využít co nejvíce," řekl tehdy Josef Karas Mosteckému deníku.

Zdá se, že svůj potenciál dokáže zúročit. Teď propaguje českého fotorobota, který sklízí celosvětový úspěch. O robotické sestavy pro automatizované fotografování je velký zájem v USA, Německu, Velké Británii, Francii, Nizozemí, Austrálii, Jihoafrické republice a nově i Číně. Známý Karas, který umí dobře anglicky a dobře vypadá, je pro celosvětovou kampaň ideální tváří.

Za projektem PhotoRobot stojí ryze česká společnost importech. „Díky zpětné vazbě ze zahraničí jsme si ověřili, že jsme i na celosvětovém trhu unikátní a těžko hledáme konkurenci," uvedla Hana Mráčková, marketingová manažerka projektu.

Co to je fotorobotAutomatizovaná technika pro fotostudia řízená počítačem se uplatňuje hlavně v reklamě, při focení výrobků pro katalogy. Fotorobot, který pracuje rychleji než člověk, má velkou otočnou plošinu a robotická ramena, umí vytvářet 360° interaktivní fotografie pro e-shopy a webové katalogy. Součástí pokročilé technologie je i laser, který zaměřuje střed fotografovaného objektu. Rameno umožňuje používat až čtyři fotoaparáty najednou.