„Klademe na vlastní výrobu obrovský důraz," řekl šéf řetězce Daniel Horák. U volně prodejných léků už jsou prý lékárny ze sítě téměř soběstačné. Větší množství přípravků dodá na české pulty už jenom Zentiva. V kategorii doplňků stravy se stal Dr. Max dokonce jedničkou na trhu. Přípravků vlastní značky navíc přibývá. „Letos očekáváme, že v této oblasti uděláme obrat vyšší než jednu miliardu korun," doplňuje Horák.

POD PŘÍSNOU KONTROLOU

Trend, jakým se vydal Dr. Max, je podle šéfa České lékárnické komory Lubomíra Chudoby patrný i u dalších provozovatelů. „Je to pochopitelné. Lékárna pak neplatí zbytečně za značku ani za reklamu, která cenu přípravků tradičních výrobců často navýší," řekl. Kvalita takových přípravků se přitom podle něj od „značkových" většinou výrazně neliší. Všechny medikamenty jsou totiž pod přísnou kontrolou lékového ústavu.

Ilustrační foto.
Kšeftování s léky. Na soudy se valí jeden případ za druhým