VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Lobbista Růžička: Babiš přese mne míří na ČSSD

Praha – Do nepřímého souboje s ministrem financí a šéfem hnutí ANO Andrejem Babišem se pustil spolumajitel PR agentury Bison & Rose Michal Růžička. Na Babišem vlastněný deník MF Dnes chystá žaloby a chce po něm 12 milionů korun. Rozbuškou byl článek, který v listu vyšel minulý pátek a který naznačuje, že Růžička společně s dalšími lidmi z agentury Bison & Rose koupil pod cenou horskou chatu Kladenka z majetku někdejších Českomoravských dolů, podniku, který se později sloučil s OKD, jako odměnu za pomoc Zdeňku Bakalovi při koupi skupiny Karbon Invest v roce 2004.

25.2.2016 16
SDÍLEJ:

Andrej BabišFoto: Deník/Divíšek Martin

Takovou konstrukci ovšem Růžička odmítá a naopak tvrdí, že má důkazy o tom, že deník manipuluje fakty v zájmu jejího majitele. „MfD lže, lže v zájmu svého majitele. Přestala, aspoň v mých očích, být nezávislým médiem a stala se nástrojem propagandy svého majitele," řekl včera Růžička.

Horskou chatu koupil ještě se svým společníkem Jiřím Bisem a jeho ženou Olgou Bisovou za 13 milionů korun, podle listu tedy „podezřele levně". Cena by prý měla být 25 až 30 milionů korun. To měli potvrdit i dva realitní makléři. Jenomže podle Růžičky byli oba makléři do odhadu ceny chaty vmanipulováni. „Oba makléři byli šokováni, že jsou citováni v médiích," řekl lobbista.

Poradce ministra

Je nutné podotknout, že Růžička není jenom spolumajitelem PR agentury, ale také poradcem sociálnědemokratického ministra vnitra Milana Chovance. V článku je pak označován za „Sobotkova muže". Myslí si tedy, že útok je přes jeho osobu směřovaný na ČSSD.
Není to první střet mezi agenturou Bison & Rose a impériem Andreje Babiše. Přímo jeho osobu loni v prosinci agentura zažalovala kvůli tomu, že Babiš agenturu označil za tvůrce kompromitující fotografie na ministra Chovance. Nepříliš zdařilou montáž, na níž je Chovanec zachycen před obnaženou dívkou, získali redaktoři bulvárního serveru patřícího mediální části Agrofertu.

Pikantní na celé záležitosti je, že agentura dříve s Babišovým Agrofertem spolupracovala. Například mu pomáhala v jeho sporu s polským PKN Orlen.

Vedení MfD si však za zveřejněnými informacemi stojí. „Náš postoj je neměnný a jsme připraveni doložit, že nikoho a nic jsme nemanipulovali," uvedl včera šéfredaktor listu Jaroslav Plesl. 

Autor: Vilém Janouš

25.2.2016 VSTUP DO DISKUSE 16
SDÍLEJ:
Ilustrační foto.
3 15

Super plat za práci na páse nabízí měsíce. Málokdo to ale vydrží dlouho

Syfilis. Ilustrační foto.
2 10

Syfilis je opět na postupu, může za to lehkomyslnost

Krutá rozlučka bez odměny. Lvíčata na Euru nepostoupila ze skupiny

Žádná euforie, žádný postup. Čeští fotbalisté do 21 let skončili na mistrovství Evropy v základní skupině. Bylo to v sobotu večer trpké loučení: Lvíčata padla s Dánskem 2:4.

Kaplana na Slovensku vyhodili za názory o homosexuálech, dnes káže v Šumperku

Slovenskými médii rezonuje případ evangelického kaplana Jakuba Pavlúse. Poté, co se šestadvacetiletý duchovní z Turan u Martina zastal homosexuálních manželství, biskupové jeho pracovní poměr ukončili. Své nové působiště našel v Šumperku.

Tropické počasí vydrží i příští týden, teploty atakují 35 stupňů

Zbytek června bude nadprůměrně horký a deštivý. Příští týden teploty vystoupají až na 35 stupňů. V červenci se teploty vrátí k dlouhodobému průměru, ale aspoň z počátku bude dále velmi deštivo. 

AKTUALIZOVÁNO

Policie evakuovala obchodní centrum ve Zlíně. Poplach vyvolala fotopast

/VIDEO/ Podezřelý, nebezpečně vypadající předmět ve zkušební kabince v obchodním centru ve Zlíně – Malenovicích vyhnal v sobotu krátce před polednem tři stovky zaměstnanců a zákazníků před budovu. Nakonec se ukázalo, že jde o fotopast, kterou si doma někdo vyrobil.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies