VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Proč patříme mezi eshopovou velmoc?

Podíváme-li se na statistiky počtu internetových obchodů, je třeba říci, že jejich množství vzrostlo v posledních pěti letech o celých 80 procent. Aktuálně se odhaduje, že jejich počet je v naší zemi okolo 40 000. V přepočtu na jednoho obyvatele to jasně znamená, že naše na první pohled malá země je eshopová velmoc. Z jakého důvodu? Na několik z nich se aktuálně podíváme.

28.4.2016
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: Shutterstock

Spustit vlastní eshop je snadné

V minulosti bylo třeba oslovit profesionální programátory, kteří konkrétní internetový obchod vytvořili na zakázku. Aktuálně je situace zcela jiná, jelikož získat svůj vlastní je mnohem jednodušší. Existuje pronájem eshopu, v rámci kterého za daný kompletní systém zaplatíme pouze drobný měsíční poplatek. A to s jistotou plné funkčnosti, stejně jako s jistotou klasických, stejně jako nadstandardních funkcí.

Ceny provozu jsou minimální

Druhým důvodem, proč se začít o vlastní internetový obchod zajímat, to jsou jeho ceny. Zatímco řešení na míru by mohlo stát i statisíce korun českých, pronajímané řešení vyjde na pakatel. A to doslova. Rozhodneme-li se založit eshop, nemusí nás to stát více, než několik desítek korun měsíčně. A tolik peněz ve svém rozpočtu dokáže najít skutečně doslova každý. Podíváme-li se na cenovou politiku některých z poskytovatelů, můžeme se vydat i dvěma různými cestami. Buď platit za řešení jako celek, nebo si navolit jenom takové funkce, které budeme v rámci pronajímaného řešení využívat. V základu tak výdaje spojené s provozem nejsou nijak vysoké. A to se začínajícím eshopařům maximálně hodí.

Propagace je jednoduchá

Reklamní kampaně jsou dnes základem každého prodeje nejenom zboží, ale také prodeje služeb. Zatímco v rámci mnoha podnikatelských směrů se neobejdeme bez důkladné marketingové strategie, u eshopu lze tyto problémy hodit za hlavu. Propagace může fungovat v podstatě automaticky, díky integrovaným modulům v samotném systému. Mezi ty se řadí:

• Optimalizace pro vyhledávače,
• Export do porovnávačů zboží,
• Automatické exporty na aukční a inzertní servery.

V podstatě stačí jeden jediný klik a naše zboží může být snadno vidět. A to znamená jistotu toho, že ho potencionální zákazníci také snadno a také velmi jednoduše najdou.

Jde to i bez skladu

Velké internetové obchody se dnes neobejdou bez rozsáhlých skladů, ze kterých expedují své zboží. Jak je to u obchodů menších? Ty často skladem nedisponují. Přesto mohou nabídnout celkově rychlou dobu doručení. Stačí jenom volba správného dodavatele, který ihned zasílá zboží eshopu, který ho následně přeposílá zákazníkům.

I tento krok lze optimalizovat tak, aby zboží bylo u zákazníka hned druhý den. Forma podnikání, nazývaná jako dropshipping, je totiž možností, jak zajistit, aby zboží šlo k zákazníkům přímo z dodavatelského skladu. Provoz eshopu tak v podstatě není nic jiného, než běžná tvorba web stránek a jejich správa. O vše ostatní, co se týká fyzického odeslání zboží, se stará již někdo jiný.

Přidáme-li k tomu všemu fakt, že živnostenské oprávnění získáme za pár dní, za minimální poplatek, není divu, že se lidé na dráhu online podnikání vydávají stále více. A ani odborníci změnu neočekávají.

Autor: Komerční sdělení

28.4.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Krymský Tatar Ruslan Zeytulaev v ruském vězení
3 7

Krymského Tatara odsoudili Rusové k 12 letům vězení

Ilustrační foto.
EXKLUZIVNĚ

Děti neponižuji. Nabádali je proti mně, oponuje učitelka. Někteří rodiče ji hájí

EXKLUZIVNĚ

Babiš vrací úder, píše poslancům. Bude jim to stačit?

Deník získal dopis, v němž se předseda hnutí ANO a donedávna majitel Agrofertu Andrej Babiš vyjadřuje ke svým finančním transakcím. Dnes ho odešle předsedovi sněmovny Janu Hamáčkovi.

Staronový šéf České televize: Natočíme velký dětský seriál

Navázat na úspěchy Arabely, Pana Tau nebo kultovních Návštěvníků by chtěl Petr Dvořák, který bude šéfovat veřejnoprávní stanici až do roku 2023.

15 miliard korun pro vysoké školy. Z evropských dotací

Zhruba 15 miliard korun dostanou vysoké školy z evropských dotací v rámci takzvané čtyřvýzvy, kterou loni v únoru vyhlásilo ministerstvo školství. Peníze mají posílit rozvoj vysokých škol a zvýšit kvalitu jejich výzkumu. Z více než 300 žádostí o podporu bylo 239 úspěšných. Školy požadovaly celkem 26,5 miliardy korun. 

DOTYK.CZ

Hašek vysvětluje Bubníka: každý autor má svůj rukopis

Bývalý brankář a současný podnikatel Dominik Hašek obhajoval na facebookových stránkách svého nápoje Smarty Drink reklamu s nekrologem Augustina Bubníka.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies