VYBRAT REGION
Zavřít mapu

S novým Deníkem přichází zcela nová metoda distribuce novin

V pondělí 25. dubna vychází nový Pražský deník. Vydavatelský dům Vltava-Labe-Press připravil kompletní relaunch a redesign novin. Mění se obsahová skladba i layout listu. Menších grafických změn dozná také všech dalších 70 regionálních vydání Deníku. Od pondělního rána bude Pražský deník distribuován prostřednictvím 1000 speciálních plastových pytlů, které budou rozmístěny na viditelných místech po celé Praze. Současně se změnami v tištěné verzi se mění i weby Prazsky.denik.cz a Denik.cz.

24.4.2016 20
SDÍLEJ:

Nová distribuce Pražského Deníku.Foto: Deník

Tisíc distribučních pytlů bude v průběhu noci z neděle na pondělí instalováno po Praze na sloupech tramvajového vedení, na telefonních budkách, na lavičkách a na mnoha dalších místech. Pražané si tak budou moci po vhození desetikoruny do kasičky vzít svůj výtisk Pražského deníku. Ranní cesta pro noviny už nemůže být jednodušší. Distribuční pytle jsou běžné v Rakousku a ve Švýcarsku, ale v České republice budou použity poprvé. Na mnoha místech v Praze budou Deník prodávat kolportéři a noviny budou k dostání také v běžné síti prodejen tisku a rovněž prostřednictvím předplatného.

Nová koncepce Pražského deníku je výsledkem mnohaměsíční práce. „Postavení Deníku v Praze neodpovídá potenciálu, který Deník na pražském trhu má. Deník je všude jinde v republice buď lídr trhu, nebo je v žebříčku čtenosti druhý, maximálně třetí. V Praze chceme zásadně vylepšit své postavení, čímž posílíme Deník jako celek a upevníme tak své postavení nejčtenějších seriózních novin. Proto při startu Pražského deníku zlepšujeme obsah a strukturu i ostatních vydání Deníku. Obsah připravujeme ve spolupráci s týmem magazínu Dotyk a s redakcemi sesterského vydavatelství Astrosat Media. Využíváme tak potenciál druhého největšího vydavatelství v ČR," uvedl předseda představenstva a generální ředitel vydavatelství VLP Michal Klíma.

Nová forma distribuce Pražského Deníku

Projekt přeměny Pražského deníku řídí zkušený mediální manažer Roman Gallo: „Pražský deník je list pro ty, kteří v Praze žijí nebo pracují a bezkonkurenčně nejvíce prostoru je věnováno pražským tématům. Ale na rozdíl od dřívějška to není jen deník o Praze, ale hlavně deník pro Pražany. Chceme nabízet pozitivní a užitečné zprávy, poskytovat praktický servis. Podtitul Pražského deníku je Praha – Česko – Svět, protože budeme přinášet kompaktní zpravodajství z Česka, ze světa a z ekonomiky."

Layout Pražského deníku se mění zásadním způsobem. Titulní strana bude vizuálně silná mozaika fotografií s hlavní dominantní fotografií. Na druhé straně čtenáře osloví zajímavá témata zpracovaná v infografice. Následují informace z kultury a okrajových regionů Prahy. Připraveny jsou i další nové a nově pojaté rubriky jako Názory, Svět, lifestylové Jak na to a Svět celebrit. Dostatečný prostor je věnován samozřejmě sportu. Nově vytvořená záhlaví spolu s texty zarovnanými vlevo prospívají snadnějšímu čtení i celkovému odlehčení informací. Autorem grafického konceptu je Jiří Bušek.

Nová forma distribuce Pražského Deníku

Změny grafiky a layoutu se týkají nejen tištěného Pražského deníku, ale také webů www.prazsky.denik.cz, www.denik.cz a všech regionálních mutací. Hlavní stránka bude pestřejší. Čtenáři na ní najdou dvojnásobné množství zpráv. Objeví se například i dvě nové rubriky „Pro a proti" a „Moje místa" s novým designem a typem článků, který se zásadně liší od běžných textů na webu. Na hlavní stránce budou dva nové boxy „Městské zpravodajství" a „Vaše město". Novinkou bude i globální článek, který umožní publikovat text napříč celým deníkem. Bude využíván především pro propagaci mimořádných událostí, jakými jsou například Mistrovství světa v ledním hokeji, Euro, Letní olympijské hry apod. Změny se týkají také reklamní ploch, které budou konsolidovány v rámci celého webu. Internetové stránky budou samozřejmě přizpůsobeny mobilním zařízením.

Podle aktuálních výsledků Media projektu je Deník nejčtenějšími nebo druhými nejčtenějšími novinami ve většině krajů ČR. Denně ho čte 630 000 čtenářů a dosahuje denního prodaného nákladu až čtvrt miliónu výtisků.

Autor: Redakce

24.4.2016 VSTUP DO DISKUSE 20
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto
4

Muž se zřítil ze Sněžky. Vrtulník u něho nemohl kvůli mlze přistát

Ilustrační foto.

V Brně objevili pančovaný benzin. Inspekce nechala zapečetit pistole

Útok v Londýně: terorista komunikoval přes WhatsApp. Jednal na příkaz?

Pachatel středečního teroristického útoku u britského parlamentu Khalid Masood komunikoval ještě dvě minuty před tím, než najel do chodců na Westminsterském mostě, s kýmsi prostřednictvím aplikace WhatsApp. Informoval o tom dnes bulvární list Daily Mail.

AKTUALIZOVÁNO

VIDEO: Zlatým Ámosem se stal Lukáš Lis, u dětí vyhrál Michal Zajíček

Titul Zlatý Ámos pro nejoblíbenějšího učitele v Česku získal učitel češtiny a angličtiny Lukáš Lis ze základní školy Soběslav. U dětí zvítězil učitel zeměpisu, dějepisu, informatiky, tělesné a občanské výchovy Michal Zajíček ze ZŠ Stěbořice na Opavsku, který získal korunu pro Dětského Ámose. Lis vyhrál i hlasování na internetu a stal se zároveň Ámosem sympaťákem. Ministryně školství Kateřina Valachová (ČSSD) ho korunovala Ámosem češtinářem.

Le Penová se sešla s Putinem. Kritizovala sankce EU vůči Rusku

Předsedkyně krajně pravicové francouzské Národní fronty (NF) a kandidátka v nadcházejících francouzských prezidentských volbách Marine Le Penová dnes na zasedání zahraničního výboru Státní dumy (dolní komory ruského parlamentu) prohlásila, že nevidí žádný důvod pro to, aby se Francie k Rusku chovala nepřátelsky. Podle agentury TASS se Le Penová zároveň vyjádřila nesouhlasně o sankcích, které na Rusko uvalila EU.

Drama na magistrátě: muž napadl strážného, poslal ho ke špatné přepážce

Neobvyklé pěstní drama se tento týden odehrálo v budově Magistrátu města Ostravy. Čtyřicetiletý muž, který si chtěl vyřídit pas, chtěl zlynčovat strážného.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies