Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Překupníci kšeftují s falešnými skipasy

Krkonoše/Jizerské hory - Překupníkům permanentek vyhlásil boj provozovatel skiareálu v krkonošských Herlíkovicích a na Ještědu. Společnosti Snowhill se totiž nelíbí, že někteří návštěvníci střediska cíleně prodávají své permanentky dalším lidem.

24.1.2008 3
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍKJaroslav Sýbek

Svahy s ostrahou Společnost proto využívá ve všech svých velkých lyžařských středisek v Krkonoších i Jizerských horách pracovníky, kteří by měli návštěvníky areálu před nákupem skipasů od překupníků odradit.

„Tito lidé kontrolují především okolí parkovišť, kde k podobným obchodům dochází nejčastěji,“ uvedla pro Deník tisková mluvčí společnosti Snowhill Helena Čeřovská.

Lyžařům je to fuk

Návštěvníci lyžařského areálu však většinou na prodeji lístků dalším lidem nevidí nic špatného. „Nepovažuji to vůbec za špatné, když už jsem si permanentku koupil, tak přece společnosti Snowhill může být úplně jedno, jestli na těch lyžích budu stát já, nebo někdo jiný,“ řekl Deníku návštěvník ještědského areálu Daniel Kašpar.

Helena Čeřovská také upozornila, že se v poslední době zvyšuje počet falešných skipasů. „Lidé často od překupníků koupí skipas a pak se diví, že u turniketu nefunguje, a chodí ho reklamovat,“ řekla Čeřovská. Takto napáleným lyžařům nezbývá nic jiného, než si zakoupit skipas nový. Celou záležitost kolem prodeje skipasů a překupníků již řešila také policie.

„Tuto záležitost jsme již ve skiareálu skutečně řešili. Návštěvníci, kteří prodávají své permanentky třetím osobám, se ale z pohledu policie ničeho nedopouštějí. K tomu, abychom zasáhli proti překupníkům falešných skipasů, nám nikdo doposud nedal žádný podnět,“ vysvětlila mluvčí liberecké policie Vladimíra Vránová.

Překupníci unikají

Její slova potvrdila také Helena Čerovská. Podle ní totiž neexistuje mnoho možností, jak problematiku překupníků a falešných skipasů řešit. „Dotyčného bychom museli chytit přímo za ruku,“ poznamenala mluvčí. Tento jev je podle Heleny Čeřovské velice zarážející i z toho důvodu, že se Snowhill snažil v letošním roce zachovat ceny permanentek na stejné úrovni jako v loňském roce.

„Mnohdy jsou ceny za celodenní lyžování nižší než například hodina squashe. Ani to, že jsme nezdražili, však nepomohlo,“ konstatovala Helena Čeřovská.

Autor: Jiří Stich

24.1.2008 VSTUP DO DISKUSE 3
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Nezvěstný Julian Cadman
1 21

Mezi oběťmi teroru v Barceloně jsou také děti, islamisté zavraždili i tříletou

Melbourne, ilustrační foto
5 10

Kde se žije nejlépe? Vítězí Melbourne a Vídeň. Praha uzavírá šestou desítku

VIDEO: Pař jako Rus, zpívá Robbie Williams v novince, kterou přiveze do Prahy

/FOTOGALERIE, HARMONOGRAM/ - Kolem dvaceti kousků naservíruje zítra publiku na letišti v Letňanech britský zpěvák a tanečník. Nebudou chybět nové věci z desky The Heavy Entertainment Show, jež vyšla loni. Areál se otevře již v 15 hodin. 

Velká světlometová krádež: zaměstnanci ukradli zboží za statisíce

Velkou krádež vyšetřují policisté ve firmě na výrobu světlometů v Mohelnici. Skupina devíti lidí zde kradla výrobky. Celkově způsobili škodu za devět set tisíc korun.

Dětské úrazy loni stály 815 milionů korun, častější jsou v létě

Dětské úrazy loni stály české zdravotnictví více než 815 milionů korun, nejvíce jich je v letních měsících. Počet i náklady každoročně rostou. Nejčastější jsou například poranění kotníků, chodidel, zápěstí, rukou a hlavy.

Lenovo je po dvou letech ve ztrátě. Ta činí téměř dvě miliardy

Čínský výrobce osobních počítačů Lenovo hlásí za první fiskální čtvrtletí ztrátu ve výši 72 milionů dolarů, tedy v přepočtu 1,6 miliardy korun. Informovala o tom agentura Reuters. Podle ní jsou příčinou vyšší náklady a tlak marže v souvislosti s nedostatkem některých součástí, jako jsou například paměťové čipy. Jedná se o první čtvrtletní ztrátu za poslední dva roky.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení