VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Firma BigMedia u TOP 09 skončila, strana požaduje náhradu 400 tisíc korun

Praha – TOP 09 vypověděla reklamní společnosti BigMedia smlouvu na vylepení předvolebních billboardů. Podle TOP 09 firma nedodržela podepsanou smlouvu a strana chce po firmě náhradu více než 400.000 korun. Spor se mezi TOP 09 a BigMedia se rozhořel kvůli novým stavebním předpisům omezujícím reklamu.

9.10.2014 4
SDÍLEJ:

Spor, jaký tady ještě nebyl. Krátce před volbami z billboardů v Praze zmizel pražský primátor Tomáš Hudeček. Kvůli stavebním předpisům, které prosadil.Foto: www.spvrcr.cz

Předpisy zkomplikují firmě BigMedia podnikání, nejdříve proto přelepila plakáty s primátorem Tomášem Hudečkem a následně po jejich vrácení k nim přidala webovou adresou kampaně proti Hudečkovi.

Předpisy, které povolují pouze reklamu do šesti metrů čtverečních, podle BigMedia likvidují reklamní byznys a upřednostňují pouze firmu JCDecaux. V médiích tento týden použila reklamu útočící na Hudečka doplněnou fotomontáží Hudečka a šéfa JCDecaux Pavla Slabého. I proti tomu se TOP 09 ohradila. Vyjádření BigMedia redakce shání.

Odstoupení od smlouvy

Odstoupení od smlouvy TOP 09 doručila společnosti BigMedia dnes dopoledne. „Pro vypořádání vzájemných nároků mezi BigMedia a TOP 09 požadujeme úhradu částky ve výši zhruba 434.000," sdělil volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček. Podle Poláčka firma nereagovala ani na výzvy, aby vady odstranila, proto TOP 09 přistoupila k vypovězení smlouvy.

BigMedia přelepila volební billboardy Hudečka bílým papírem 11. září. Soud firmě předběžným opatřením nařídil plakáty vrátit na nosiče. Pod ně ale firma přidala odkaz na otevřený dopis předsedovi TOP 09 Karlu Schwarzenbergovi, ve kterém se ohrazuje proti jeho výrokům. Schwarzenberg v minulosti mimo jiné řekl, že některé firmy se domnívají, že jejich zájmy jsou nadřazeny předpisům.

Kampaň proti Hudečkovi

BigMedia spustila proti Hudečkovi několik kampaní. Mimo jiné vylepila plakáty odkazující na internetovou stránku www.prahapodlehudecka.cz, kde kritizuje zmíněné stavební předpisy omezující reklamu nad šest metrů čtverečních.

V minulých týdnech také vyvěsila plakáty „Pražane, i ty přicházíš o peníze", v níž upozorňuje na údajně nevýhodné smlouvy týkající se reklamy, které Praha v 90. letech uzavřela se společností JCDecaux. Podle vedení JCDecaux se BigMedia snaží kampaní pouze „zachránit špatně hospodařící firmu a zvrátit fatálně chybná rozhodnutí manažerů". „Právní kroky proti BigBoardu v tuto chvíli JCDecaux připravuje," uvedl šéf JCDecaux Slabý.

Terčem antikampaně se kromě Hudečka stal i exstarosta Prahy 1 a kandidát Trojkoalice SZ, KDU-ČSL a STAN Petr Hejma. Lidé v Praze 1 dostali do schránek leták s fiktivním rozhovorem s Hejmou. „Tento rozhovor byl převzat z našich webových stránek a byly v něm upraveny odpovědi, které měly poškodit mou osobu," uvedl Hejma. Kdo letáky rozeslal, není jasné.

Autor: ČTK

9.10.2014 VSTUP DO DISKUSE 4
SDÍLEJ:
Kandidát na prezidenta Jiří Drahoš
17 7

Median: Drahoš by ve druhém kole prezidentské volby porazil Zemana

Afričtí uprchlíci na ostrově Lampedusa. Prostředky na jejich život si pro sebe inkasovala italská mafie.
1

Libyjští pašeráci lidí cpou do lodí rekordní počty uprchlíků

Krev v mobilech? Suroviny pro baterie se těží v drastických podmínkách

Věděli jste, odkud pochází suroviny pro mobily, notebooky, nebo televize? Přichází totiž nová doba železná. O kontrolu nad těžbou a obchodem s kovy, ze kterých se vyrábí plošné spoje do elektronických přístrojů, se vedou tvrdé boje, na jejímž počátku jsou zubožené děti v afrických dolech a na konci spokojení uživatelé se smartphony. Z celosvětového byznysu profituje Čína, zásoby ale nejsou nekonečné.

Zeman má dalšího soupeře. Pana Škodu Vratislava Kulhánka

Miloši Zemanovi přibývají silní soupeři. Vedle bývalého předsedy Akademie věd ČR Jiřího Drahoše je to Vratislav Kulhánek, bývalý šéf mladoboleslavské Škody Auto. Jako prezidentského kandidáta ho zítra představí Občanská demokratická aliance podnikatele Pavla Sehnala.

DOTYK.CZ

První světovou válku roznítil nedomrlý intelektuál, který dožil v Čechách

Jeho kulka rozpoutala válku, které podlehlo 40 milionů nešťastníků. Sarajevský atentátník Gavrilo Princip byl bystrý chlapec, v Srbsku dodnes obdivovaný – jmenují se po něm ulice a náměstí. Ovšem mučedníkem se nestal, v době atentátu byl totiž nezletilý a tudíž nemohl dostat oprátku. Princip dožil v Čechách, v terezínské pevnosti, kde jeho tělo rozežírala tuberkulóza a duši sžírala samota i zlé zprávy o válečném osudu jeho milované země.

Stížností na zubaře přibývá, lidem vadí špatná čeština a drahé služby

Jsme zahlceni stížnostmi od pacientů, hlásí Česká stomatologická komora. Každý měsíc jich prý dostanou několik. Stížnosti směřují hlavně na kolegy z cizích zemí. Důvody: zubaři nerozumí dobře česky, další lidem nutí příliš drahé výkony. U některých lékařů se navíc provalilo, že nemají specializaci, kterou uvádějí na vizitce. To by mělo skončit, slibují stomatologové.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies