VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nejlepšími řidiči jsou Štíři

Dvanáct znamení zvěrokruhu provází lidské životy dlouhou dobu. V souvislosti s jejich vlivem na mysl člověka a stav věcí se někdy mluví o souhrnu náhod, jindy se zmiňuje ovlivňování charakteru, zdraví nebo vztahů.

13.5.2011 3
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Shutterstock

Ve statistikách České pojišťovny se v souvislosti s dopravními nehodami objevují všechna znamení. Některá více, jiná méně. Nicméně po prozkoumání pojistných události za loňský rok přinesla pojišťovna jasné sdělení – rozdíl mezi mistry havárií Berany a nejlepšími řidiči Štíry činí až třicet procent.

Povaha a nehody

Nejčastějšími viníky dopravních nehod jsou podle statistiky motoristé Berani, kteří v loňském roce způsobili o dvanáct procent více škod než byl průměr u ostatních znamení. Lidé narození ve znamení Berana věří ve vlastní schopnosti, snaží se co nejrychleji dosáhnout cíle a často překračují meze.

Možná právě to je příčinou vyššího počtu nehod lidí narozených v tomto znamení.

Ani řidiči a řidičky narození ve znamení Býka a Raka však nejsou zrovna nejlepšími řidiči. Naproti tomu nejméně se u karambolu potkáte se Štíry. Způsobují o čtrnáct procent méně nehod, než je průměr. I v tomto případě existuje jistá provázanost s charakterem.

Štíři bývají všímaví, bystří, vše pozorně sledují a máloco jim unikne. Na první pohled se zdají být pasivní, ale uvnitř skrývají spoustu energie. Muži jsou vytrvalí, a když se pro něco rozhodnou, nevzdají se. Ženy působí jemně, ale jsou to silné osobnosti.

Rozvaha vítězí

Štíři figurují v tomto srovnání nejen jako ti, kteří zaviní nejméně dopravních nehod, ale také se v nejmenší míře u nehod vyskytují jako poškození. S trochou nadsázky tak čísla České pojišťovny říkají: pokud chcete dojet bez nehody, posaďte za volant Štíra. Nebo Střelce či Kozoroha, kteří doplňují trio nejlepších.

Když se loni na silnicích střetla vozidla, v největším počtu případů šlo o kombinaci Beran (viník) a Rak (poškozený). Raci se obecně s ostatními znameními dostávají do křížku nejčastěji – ať už v roli viníka nebo oběti. Mívají zasněný a sentimentální charakter. Jejich povaha může být proto příčinou, že na silnici patří mezi „otloukánky“.

Údaje o nehodovosti podle znamení zvěrokruhu můžete brát jistě s rezervou. Jedno však platí určitě: dejte si na silnici pozor a jezděte opatrně bez ohledu na to, v jakém znamení jste se narodili.

JOZEF GÁFRIK

13.5.2011 VSTUP DO DISKUSE 3
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

David Rath.
17 21

Rath posílá prezidenta Zemana k Ústavnímu soudu

Trend, dobře známý například v Budapešti, představil v Brně Marek Fišer pod názvem Kološkopek.
2 3

Do Brna se řítí cyklohospoda. Lidé si vychutnají pivo při šlapání do pedálů

Děti zůstávají v ústavech. Může za to jejich vyšší věk i stávající krize rodiny

V boskovickém dětském domově momentálně žije čtyřiatřicet dětí. Pracovníci navíc čekají na dvě další, které se vrací od pěstounů. Stejně na tom bylo zařízení ústavní výchovy loni. Tak jako další na Vyškovsku i Blanensku potvrzuje celorepublikový fenomén – počet chovanců v ústavech se nedaří snižovat.

150 milionů korun. Tolik pošle Česko na pomoc s migrací

Česko letos pošle do zahraničí na pomoc uprchlíkům a státům čelícím migračním tlakům 150 milionů korun. Ministerstvo vnitro v tiskové zprávě uvedlo, že částku v rámci jeho koncepce pro asistenci uprchlíkům na dnešním jednání schválila vláda. Prvních 40 milionů korun z této částky by mělo jít na obnovu uprchlického tábora Azrak v Jordánsku.

Stánky ve Znojmě jsou prázdné. Trhovkyně: Nechci se učit novoty kvůli EET

Brambory, cibuli, jablka nebo třeba česnek od místních prodejců si mohli obyvatelé Znojma donedávna koupit na stáncích na Masarykově náměstí. Zhruba desítka prodejců zde nabízela zboží každé dopoledne vždy od pondělí do soboty. Nyní zůstala prodejní místa opuštěná, i když na konci března již vždy trhovci bývali na svých místech.

Výuka venku? Většina dětí i rodičů ji vítá

Učit se občas venku na čerstvém vzduchu místo mezi čtyřmi stěnami učeben? K tomu se kloní ve spoustě škol. Však venkovní učebny se dají využít od jara do podzimu. Jenže ne vždy je na jejich vybudování v městské či obecní kase hned dost peněz.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies