VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Japonské autoškoly lákají klienty na masáže i BMW

Tokio - Havajskou masáž, manikúru či lekce poskytované v BMW nabízejí kromě výuky řízení motorových vozidel japonské autoškoly, které se snaží uplatnit ve stále sílící konkurenci na přesyceném japonském trhu. Píše o tom agentura Reuters.

14.5.2010
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Pavel Kašpar

Podobně jako další japonské firmy i autoškoly se potýkají se snižováním japonském populace. "Ve srovnání s předchozími lety je nyní složitější získat nové zákazníky," říká šéfka jedné z tokijských autoškol Aki Takahašiová, podle níž počet lidí, kteří se v metropoli ucházejí o řidičský průkaz, v posledních 20 letech klesl o polovinu, zatímco množství autoškol se nijak výrazně nezměnilo. "Domníváme se, že s cenami již o moc níž jít nemůžeme, tak rozšiřujeme naše služby," dodává.

Zákazníci její školy Musaši Sakai, která má ročně přes 5000 úspěšných absolventů, si mohou vybrat z nadstandardních služeb, jako je manikúra či havajská masáž a aromaterapie, které přispívají k uvolnění řidičů. Většina služeb je v souladu s obchodní strategií firmy zaměřena na ženy.

Bezplatné hlídání dětí

Přestože většina řidičských adeptů jsou vysokoškoláci ve věku kolem 18 let, snaží se škola přilákat i rodiče nabídkami bezplatného hlídání dětí.
Autoškola Kojama kontruje lekcemi řízení na dálnici ve vozech BMW a na motocyklech Harley-Davidson. Mezi službami má i výuku vedenou v angličtině či ve znakové řeči.

Počet obyvatel Japonska v posledních dvou letech klesal a předpokládá se, že při pokračování současného trendu se japonská populace zmenší v příštích 50 letech o třetinu, píše agentura Reuters.

Autor: ČTK

14.5.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Obyvatelé vchodu, kde hořelo, se ještě vrátit nesmějí. Čekají ale až je hasiči vyzvou, aby si mohli z bytů vzít aspoň pár věcí.
9

Požár paneláku v Jirkově: "Včera jsem se hroutila, dnes to beru s nadhledem"

Ministryně školství, mládeže a tělovýchovy Kateřina Valachová.
AKTUALIZOVÁNO
4 17

Valachová chce maturitu SOŠ z matematiky do roka po gymnáziích

Druhá vlna přináší větší nároky na technické zabezpečení

Zatímco v první vlně EET podnikatelům postačil často tablet a vhodný program, nyní by měly firmy vybírat pečlivěji. Je jich totiž mnohem více a s náročnějšími podmínkami podnikání.

Rakouskou star zabila sláva. Falco by oslavil šedesátku

Jako první německy zpívající interpret dobyl Ameriku. Liboval si v extrémech a měl sklon k přehánění. Jeho sláva byla vrtkavá a zářil krátce, přesto se stal jedním z největších umělců rakouské hudební scény 80. a 90. let.V neděli by Falco, občanským jménem Johann Hölzel, oslavil 60. narozeniny. Zemřel po autonehodě, která byla možná sebevraždou. Řidič autobusu byl odsouzen, Falco měl v sobě koktejl drog a alkoholu. Dožil se pouhých 40 let.

VIDEO: Legendární "vejtřaska" slaví, před 65 lety byl vyroben první prototyp

Před 65 lety, 18. února 1952, byl v pražských Vysočanech vyroben první prototyp terénního nákladního automobilu Praga V3S. Legendární "vejtřaska", jak se autu přezdívá, byla vojenským třítunovým speciálem, ale své místo si našla i v zemědělství nebo na stavbách.

Nizozemský publicista: Wilders volby vyhrál už před hlasováním

Klíčovým úkolem pro nizozemské politiky by měla být snaha zasypat příkopy, které se mezi občany vytvářejí v souvislosti s březnovými parlamentními volbami. Myslí si to nizozemský učitel a publicista s tureckými kořeny Halil Karaaslan. Krajně pravicová Strana pro svobodu (PVV) Geerta Wilderse podle něj v zásadě vyhrála už před samotným hlasováním, neboť ostatním stranám dokázala vnutit svůj pohled na situaci v zemi a svou velmi vyhraněnou interpretaci problémů, s nimiž se teď Nizozemsko potýká.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies