Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Rakouská horská služba zachraňovala Čecha, který zabloudil

Salcburk - Českého turistu musela v rakouských Alpách nedaleko Hallstattu zachraňovat horská služba. Muž zjevně zabloudil a místo turistického chodníku se dostal na ferratu, informoval dnes server stanice ORF.

7.8.2016
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: Thinstock.com

Omylem se Čech dostal na oblíbenou ferratu Echernwand-Klettersteig, tedy cestu v náročném horském terénu opatřenou železnými stupačkami a řetězy. Tato ferrata nese přitom stupeň obtížnosti D, tedy druhý nejvyšší. Když už turista dál nemohl, zavolal si o pomoc.

Podle rakouské policie nebyl Čech na lezení po ferratě vůbec vybavený. Oblečený byl v džínách, teniskách a na zádech měl těžký batoh. Původně se prý rozhodl vydat po turistické stezce na horu Salzberg, která se tyčí nad Hallstattem.

Autor: ČTK

7.8.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Pohřešované dívky
AKTUALIZOVÁNO

Policie díky všímavým lidem našla obě zmizelá děvčátka

Slávistický kotel
7

Cizinci v Česku? Sparta je v klidu, Slavia má problém

Ceny chat a chalup vystřelily vzhůru. Za rok se zvýšily o téměř 200 tisíc korun

/INTERAKTIVNÍ INFOGRAFIKA/ Domek se zahradou vhodný k rekreaci seženete v průměru za 1,3 milionu korun.

Andrzej Duda podepsal jeden ze sporných zákonů polské soudní reformy

Polský prezident Andrzej Duda podepsal zbývající z trojice nedávno parlamentem schválených zákonů, které jsou součástí reformy polské justice. Tu kritizovala Evropská unie i domácí opozice.

Pohledem Stanislava Šulce: Oč jde v Polsku

V souvislosti s Polskem se v posledních dnech vypráví několik příběhů. Jeden vykresluje skvělou hrdou zemi, která si dělá doma pořádek a zlá Evropská unie jí při tom hází byrokratické klacky pod nohy. A v ulicích stojí desítky tisíc lidí, kteří vládní stranu Právo a spravedlnost (PiS) nevolili, tedy jsou menšinou populace a sice můžou demonstrovat, ale jejich požadavky jsou tak nějak nepodstatné.

Německé automobilky soupeřily jen naoko, hrozí jim miliardové pokuty

Místo větších nádrží adBlue na močovinu, která částečně eliminuje škodliviny vycházející z dieselových motorů, se němečtí výrobci soustředili na to, aby jejich auta měla větší zavazadlový prostor pro golfové hole zákazníků nebo více místa pro hi-fi aparatury. Jak se ukazuje, na obalamucení kontrol emisí nebo v logistice a nákupu surovin tajně spolupracovaly značky, které si na první pohled na trhu nelítostně konkurují. A to po dlouhou dobu, už od začátku 90. let minulého století.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení