Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Reklama na pivo o přátelství zvířat se stala hitem

USA /VIDEO/ - Je to dojemný příběh o síle přátelství, které ctí nejen lidé, ale i zvířata. To, že je to reklama na pivo značky Budweiser, se divák dozví až v jejím samotném závěru. Za jediný den ji na internetu shlédlo 13 milionů lidí, v současné době ji už vidělo více než 48 milionů lidí.

27.2.2014
SDÍLEJ:

Reklama na pivo o přátelství zvířat se stala hitem.Foto: REPROFOTO/Youtube.com

Klip s podmanivou hudbou na pozadí vypráví o přátelství koní na farmě a nešťastném psovi, kterého si měl odvézt nový páníček. Koně se už odjíždějícímu autu postavily do cesty a řidiče přinutily, aby odjel bez jejich kamaráda.

Reklama byla puštěna s obrovským úspěchem do éteru ještě před tím, než účinkovala na prestižní přehlídce Super Bowl.

Autor: Vendula Fižová

27.2.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
U Hrabyně se 18. září sesunula část gabionové stěny u silnice I/11, fotografie z 25. zaří 2017.
2 7

Spadlá gabionová zeď na Opavsku? Na řešení nemá nikdo zájem, říká expertka

Školní třída. Ilustrační foto.
7 10

Přestaňte brát žáky, kteří na maturitu nemají, žádá ministerstvo střední školy

VIDEO: Stočtyřicítkou přes Velké Losiny. Narkomani bourali, v autě měli varnu

Divoká automobilová honička se odehrála mezi policií a skupinou narkomanů v okolí Velkých Losin na Šumpersku. V havarovaném voze policiste objevili varnu pervitinu, sám řidič měl v krvi stopy drogy.

Před parlamentem na Zélandu se upálil český emigrant. Zřejmě na protest

Muž původem z bývalého Československa se minulý týden upálil před budovou parlamentu v novozélandské metropoli Wellingtonu. Motiv činu policii není znám, mohlo by se ale prý jednat o spory muže s bývalou manželkou, které se týkaly práva péče o děti. 

Pohřby neměla ráda. U mě stačí svíčka a šampaňské, říkávala Květa Fialová

Ještě před třemi lety při oslavě půlkulatin v Městských divadlech pražských (MDP), v nichž účinkovala (v posledních letech jako host) skoro šedesát let, oplývala chutí do života.

Dvojí kvalita potravin? EU proti ní hodlá bojovat

Evropská komise dnes vydala pokyny, které státům mají pomoci v boji s nekalými obchodními praktikami. Podle nich bude možné rozhodnout, jestli firma nabízí v různých zemích stejný výrobek různé kvality a porušuje tím právní předpisy EU. Na vypracování metodiky srovnávacích potravinářských testů komise vyčlenila jeden milion euro. Porušení legislativy bude možné řešit na evropské úrovni v rámci sítě pro ochranu spotřebitelů.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení