VYBERTE SI REGION

Sedmdesátiletý Saúdský Arab se potřetí oženil díky svým manželkám

Džidda – Dvě ženy překvapily svého sedmdesátiletého manžela, když mu sjednaly třetí sňatek. Případ se stal v saúdskoarabském Táifu a stařec prý byl zprvu nesmírně zaskočen, později ale více než spokojen.

25.1.2016 5
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoAutor: čtk

Podle serveru Arab News řekl Avád bin Avajmir Svajbí, že zpočátku nevěřil svým uším, když jeho dvě manželky přišly s návrhem. „Myslel jsem si, že mne chtějí obelstít. Ale vypadaly, že to myslí vážně, a říkaly, že to dělají z úcty a lásky ke mně a že chtějí přispět k mému štěstí," řekl.

Svatba se konala v Táifu a jediným hosty byly ony dvě organizátorky. Stařík řekl, že dodržely svůj slib a o všechno se postaraly samy.

Novomanželé odjeli hned po obřadu na svatební cestu. „Nikdy jim nezapomenu, že mne učinily tak šťastným," řekl muž.

Arab News píše, že zatímco část veřejnosti může zapochybovat o duševním zdraví obou velkorysých dam, najdou se zřejmě i přemýšlivé ženy, které se rozhodnou své manžele obšťastnit podobným způsobem.

Islámské právo umožňuje muslimům mít až čtyři manželky současně.

Autor: ČTK

25.1.2016 VSTUP DO DISKUSE 5
SDÍLEJ:

Muž z Olomouce jezdil 27 let na padělaný řidičák. Odhalen byl až nyní

Sedmadvacet let jezdil s padělaným řidičským průkazem devětačtyřicetiletý muž z Olomouce. Doklady jiného člověka našel v roce 1989 a přizpůsobil je svým osobním údajům. Zkoušky v autoškole přitom sám nikdy nesložil.

Osmdesátiprocentní podíl českých potravin v obchodech? Požadavek mimo mísu

Dvě třetiny až 80 procent potravinářského zboží v obchodech má být české. Vláda to má zařídit. S tímto požadavkem přišla agrární a potravinářská lobby na agrosalonu Země živitelka. Nekonečný seriál o vyděračských obchodních řetězcích a nebohých dodavatelích se tímto definitivně zařadil mezi filmy pro pamětníky z éry bolševika.

Na školních potřebách vedou motivy z animovaných filmů

Praha - Nejpopulárnějšími motivy na školních potřebách zůstávají postavy z animovaných filmů. U dívek je to film Ledové království, seriál Winx či motiv sovy. Mezi nejprodávanější motivy pro kluky patří Mimoni, sága Star Wars, dinosauři, fotbal a auta. Rodiče letos mají větší zájem o kvalitní školní potřeby. V letošním roce také podstatně víc lidí nechává nákup na poslední chvíli, slevové akce v řetězcích na začátku září vrcholí a slevy dosahují desítek procent. Vyplývá to z ankety ČTK mezi prodejci.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies