VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nadjezd ve Vsetíně přijde na 100 milionů korun

Vsetín – Vsetínský nadjezd čekají v blízké budoucnosti opravy. V minulém týdnu se na první pracovní schůzce sešli zástupci města, silničáři a policisté. O termínu zahájení rozsáhlé modernizace třicet pět let staré stavby však zatím nerozhodli.

9.10.2014
SDÍLEJ:
Fotogalerie
16 fotografií

Nadjezd Pionýrů ve Vsetíně z roku 1979 čeká celková rekonstrukce za 100 milionů korun. Foto: DENÍK/Michal Burda

„Pro motoristy je to dobrá zpráva," ocenil první kroky vsetínský řidič Radoslav Kopecký.

Šoféři ale upozorňují i na druhou stranu mince.

„Most je potřeba opravit. Budeme se ale muset po dobu prací obrnit obrovskou trpělivostí. I když půjde o nezbytné práce, přinesou v dopravě ve Vsetíně velké komplikace," upozornil profesionální řidič Jan Tomanec z Valašského Meziříčí, který po vsetínském nadjezdu projíždí několikrát denně.

Práce na opravě vsetínského nadjezdu byly pomyslně zahájeny před týdnem. Vsetínský místostarosta Petr Kořenek (ČSSD) se se zástupci zainteresovaných stran setkal na první pracovní schůzce.

„Na ní byli policisté, silničáři, pracovníci telekomunikací a představitelé dalších orgánů a organizací projektantem zevrubně seznámeni se stavem mostu. Představeny byly také návrhy koncepčního řešení a podány rovněž informace o rozpracovanosti projektové dokumentace," řekl Valašskému deníku místostarosta.

Kdy se do rekonstrukce mostu pustí stavbaři, není ale zatím jisté.

„Bude záležet na tom, zda se podaří zajistit dostatek finančních prostředků. Čekáme na takzvané vypsání dotačních titulů. Pokud všechno dopadne podle našich představ, začneme již v příštím roce," poznamenal místostarosta Kořenek.

Most je v provozu pětatřicet let. Za tu dobu na něm silničáři provedli jen minimální opravy a úpravy.

Odhadované náklady na jeho opravu i proto přesáhnou sto milionů korun. „Rekonstrukce však bude náročná rovněž po technické a provozní stránce. Pod mostem vede elektrifikovaná železniční trať mezinárodního významu. Tu nemůžeme přerušit," vyjádřil se Petr Kořenek.

Rekonstrukce zároveň zkomplikuje dopravu ve městě. Jde o hlavní dopravní tah Vsetínem. „Proto musíme přípravě prací věnovat čas a maximální pečlivost," dodal místostarosta.

Nadjezd Pionýrů ve Vsetíně je ve vlastnictví Zlínského kraje. Jedná se o nejdelší mostní objekt v kraji, jehož délka je 420 metrů.

Most známý jako nadjezd Pionýrů byl uveden do provozu v roce 1979.

Autor: Dušan Póč

9.10.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto.
10

Chyba za miliony. Pojišťovny platily za léky i dvojnásobek

Ilustrační foto
110

Sedm milionů dolarů za horu ledu plnou zlata a ropy

Úkol pro exekutory: vymoci tolik, jako je čtvrtina státního rozpočtu

/INFOGRAFIKA/- Políčeno mají hlavně na lidi mezi 28 a 47 lety. Těch je mezi dlužníky víc než polovina. Převažují muži.

Pohledem Jana Kličky: Akademie českých prezidentů

Nuda to nebude. Miloš Zeman má s definitivní platností v prezidentské kampani minimálně dva protikandidáty z „těžší váhy". Oba dva jsou to – i s trochou nadsázky – akademici. Ten první a již dříve potvrzený textař Michal Horáček šéfoval Akademii populární hudby. Druhý, nově potvrzený Jiří Drahoš byl až do minulého týdne předsedou ctihodné Akademie věd ČR.

Stánky ve Znojmě jsou prázdné. Trhovkyně: Nechci se učit novoty kvůli EET

Brambory, cibuli, jablka nebo třeba česnek od místních prodejců si mohli obyvatelé Znojma donedávna koupit na stáncích na Masarykově náměstí. Zhruba desítka prodejců zde nabízela zboží každé dopoledne vždy od pondělí do soboty. Nyní zůstala prodejní místa opuštěná, i když na konci března již vždy trhovci bývali na svých místech.

Výuka venku? Většina dětí i rodičů ji vítá

Učit se občas venku na čerstvém vzduchu místo mezi čtyřmi stěnami učeben? K tomu se kloní ve spoustě škol. Však venkovní učebny se dají využít od jara do podzimu. Jenže ne vždy je na jejich vybudování v městské či obecní kase hned dost peněz.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies