VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nadjezd ve Vsetíně přijde na 100 milionů korun

Vsetín – Vsetínský nadjezd čekají v blízké budoucnosti opravy. V minulém týdnu se na první pracovní schůzce sešli zástupci města, silničáři a policisté. O termínu zahájení rozsáhlé modernizace třicet pět let staré stavby však zatím nerozhodli.

9.10.2014
SDÍLEJ:
Fotogalerie
16 fotografií

Nadjezd Pionýrů ve Vsetíně z roku 1979 čeká celková rekonstrukce za 100 milionů korun. Foto: DENÍK/Michal Burda

„Pro motoristy je to dobrá zpráva," ocenil první kroky vsetínský řidič Radoslav Kopecký.

Šoféři ale upozorňují i na druhou stranu mince.

„Most je potřeba opravit. Budeme se ale muset po dobu prací obrnit obrovskou trpělivostí. I když půjde o nezbytné práce, přinesou v dopravě ve Vsetíně velké komplikace," upozornil profesionální řidič Jan Tomanec z Valašského Meziříčí, který po vsetínském nadjezdu projíždí několikrát denně.

Práce na opravě vsetínského nadjezdu byly pomyslně zahájeny před týdnem. Vsetínský místostarosta Petr Kořenek (ČSSD) se se zástupci zainteresovaných stran setkal na první pracovní schůzce.

„Na ní byli policisté, silničáři, pracovníci telekomunikací a představitelé dalších orgánů a organizací projektantem zevrubně seznámeni se stavem mostu. Představeny byly také návrhy koncepčního řešení a podány rovněž informace o rozpracovanosti projektové dokumentace," řekl Valašskému deníku místostarosta.

Kdy se do rekonstrukce mostu pustí stavbaři, není ale zatím jisté.

„Bude záležet na tom, zda se podaří zajistit dostatek finančních prostředků. Čekáme na takzvané vypsání dotačních titulů. Pokud všechno dopadne podle našich představ, začneme již v příštím roce," poznamenal místostarosta Kořenek.

Most je v provozu pětatřicet let. Za tu dobu na něm silničáři provedli jen minimální opravy a úpravy.

Odhadované náklady na jeho opravu i proto přesáhnou sto milionů korun. „Rekonstrukce však bude náročná rovněž po technické a provozní stránce. Pod mostem vede elektrifikovaná železniční trať mezinárodního významu. Tu nemůžeme přerušit," vyjádřil se Petr Kořenek.

Rekonstrukce zároveň zkomplikuje dopravu ve městě. Jde o hlavní dopravní tah Vsetínem. „Proto musíme přípravě prací věnovat čas a maximální pečlivost," dodal místostarosta.

Nadjezd Pionýrů ve Vsetíně je ve vlastnictví Zlínského kraje. Jedná se o nejdelší mostní objekt v kraji, jehož délka je 420 metrů.

Most známý jako nadjezd Pionýrů byl uveden do provozu v roce 1979.

Autor: Dušan Póč

9.10.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

EET ilustrační foto

Zmatení řezníci či pekaři. Nevědí, zda mají povinně dávat účtenky

Ilustrační foto.

Policie v Porsche. Muži zákona jezdí zabavenými auty

Pohledem Realistů: Naše ambice jsou realistické

V minulých dnech jsme začali s představováním naší strany. Máme za sebou Prahu, Ostravu a Brno, další místa nás čekají. Svým příznivcům i široké veřejnosti podrobně vysvětlujeme svá východiska, plány i cíle. I naše ambice. 

Zrychlíme převody peněz, plánují banky

Místo pár sekund trvá platba na účet v jiném finančním ústavu až dny. Rýsuje se změna.

Deště a tající sníh zvedají na desítce mít v Česku hladiny toků

Povodňový stupeň pohotovosti dnes brzo ráno hlásily tři měřicí stanice, Dalečín a Veverská Bítýška na Svratce a Pertoltice na Liberecku na Panenském potoce. V některých případech za to může nahromaděný led. Vyplývá to z informací Českého hydrometeorologického ústavu (ČHMÚ).

Zákaz vjezdu starým autům. Brno zvažuje nízkoemisní zónu uvnitř velkého okruhu

Brno /INFOGRAFIKA, ANKETA/ – Změnit trasu při cestování po Brně budou muset řidiči starých automobilů pokud magistrát zavede nízkoemisní zóny. Jejich studii v úterý brněnští radní schválili. Auta s vysokým množstvím škodlivin ve výfukových plynech podle plánu čeká zákaz vjezdu do významné části města.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies