Společnost už zaměstnala specialistu přes automobilový průmyslu Christopha Moellera, který dříve pracoval pro konzultantskou společnost Oliver Wyman.

Součástí prodeje vozů budou samozřejmě testovací jízdy, ale i prodej dílů, příslušenství a celá řada dalších doplňkových služeb. Vzniknout by měl také konfigurátor, v němž si vybraný vůz "nadefinujete" podle vlastních požadavků.

Zajímavostí je, že se automobily na e-shopu Amazonu neobjeví poprvé. Na italské mutaci se již dříve vyskytovaly tři modely Fiatu, které si zákazníci následně vyzvedli u některého z dealerů. Nová iniciativa by však měla být významně rozsáhlejší a mohla by vést k tomu, že lidé skutečně začnou nakupovat auta na internetu.

Otázkou tedy zůstává už jen to, kdy se auta objeví v e-shopu mezi dalším zbožím. Zatím nejsou k dispozici ani termíny, ale ani žádný seznam značek, které projekt podpoří.