Zvenku se mnohem víc proměnil Charger, který dostal zcela přepracovanou příď ve stylu menšího modelu Dart. Designeři si však vyhráli i se zádí, kde upoutají hlavně světlomety přes celou šířku vozu.

Dodge Charger.

V kabině pak najdeme sedmipalcovou (na přání 8,4") dotykovou obrazovku, upravený volant či zajímavě tvarovanou řadicí páku. Rozšířena byla také nabídka konektivity - přibyla totiž palubní Wi-Fi. A změny se udály i v technice, velkou novinkou je především osmistupňová automatická převodovka ZF. Konstruktéři se prý zaměřili také na zlepšení jízdních vlastností, novinkou je i trojice módů elektrického posilovače řízení. Nabídka motorů zahrnuje šestiválec 3,6 l Pentastar (292 nebo 300 koní), který je k dispozici i s pohonem všech kol. Standardně je Charger samozřejmě zadokolka.

Fanoušky skutečných "muscle cars" však bude spíš zajímat legendární osmiválec HEMI o objemu 5,7 litru. Ten produkuje 370 koní a auto díky němu zvládne zrychlit na stovku pod 6 sekund.

Dodge Charger.

Sportovnější Challenger se po faceliftu na pohled tolik neliší, designeři se soustředili hlavně na detaily. Všimnout si můžeme třeba nové mřížky chladiče, nových světel a upravené zádi. Výrazně však prokoukl interiér, který je téměř celý převzat z modelu Charger.

Novinkou je vrcholná verze Scat Pack s přepracovaným podvozkem, silnějšími brzdami a hlavně osmiválcem HEMI o objemu 6,4 litru s výkonem 485 koní. Dodge slibuje akceleraci z klidu na stovku pod 5 vteřin.

Dodge Challenger.

Varianta R/T i nadále sází na HEMI 5,7 l o výkonu 375 koní, v ceníku ale najdeme i 305koňový šestiválec. Stejně jako Charger, i Challenger dostane moderní automatickou převodovku od ZF, pro oba osmiválce však bude k dispozici i šestistupňový manuál.

Oba omlazené modely se začnou vyrábět ve třetím čtvrtletí tohoto roku.