Základem vozu je samozřejmě klasický Rapide s benzinovým motorem, pod kapotou však nezůstal kámen na kameni. Aston Martin společně se spolupracující firmou Williams Advanced Engineering nahradil dvanáctiválec potřebným elektrickým vybavením.

Výrobce prý chystá dvě verze. Základní nabídne výkon srovnatelný s modelem Rapide S, který má 560 koní (405 kW), a poháněna u ní bude jen zadní náprava. Balík baterií pak má zajistit dojezd přes 320 kilometrů.

Aston Martin RapidE.

Druhé provedení má být vybaveno čtyřmi elektromotory, přičemž každý z nich bude mít na starost jedno kolo. A výkon se má pohybovat v rozmezí 800 až 1000 koní (588 až 736 kW).

Aston Martin zatím neprozradil, kdy by luxusní elektromobil RapidE mohl zamířit do výroby. Pouze naznačil, že chce ročně vyrábět asi 400 kusů, které z převážné většiny nabídne na čínském trhu. I to je důvodem, společně s jistými finančními problémy značky, proč produkci zafinancuje už zmíněná čínská investiční společnost.

Cena méně výkonné varianty by se měla pohybovat okolo 200 tisíc liber (asi 7,5 milionu korun).