Způsob určení naznačuje už vzhled, stačí se podívat na přední spoiler, obrovské zadní křídlo či masivní difuzor. Zajímavě vypadají výfuky vyvedené ještě před zadními koly.

Kvůli snaze o co nejnižší hmotnost Vulcan využívá monokok z uhlíkových vláken a postrádá tlumící hmoty či moderní "zbytečnosti", jako je rádio a podobně.

Aston Martin Vulcan.

Auto pohání vidlicový dvanáctiválec se sedmilitrovým objemem a výkonem přes 800 koní, který je spojen s šestistupňovou sekvenční převodovkou. Samozřejmostí je mechanický samosvorný diferenciál.

O brzdění se starají karbon-keramické kotouče Brembo s průměrem 380 milimetrů vpředu a 360 mm vzadu.

Aston Martin Vulcan.

Aston Martin má v plánu postavit pouze 24 kusů. Když k tomuto údaji přičteme techniku, je jasné, že cena nebude příliš lidová.

Kupci však kromě samotného auta dostanou také možnost zúčastnit se akce připomínající sportovní "soustředění" - společně s instruktory automobilky si totiž důkladně vyzkouší jízdu na okruzích v hodně rychlých vozech. To aby si na Vulcan brzy zvykli…