O výrobu se postaralo nové oddělení s vtipným jménem Q, které se zabývá individuálními požadavky majetných klientů značky. Zaměstnanci divize na autě pracovali 9 měsíců, výsledek pak Aston Martin prezentuje jako "nejextrémnější roadster, jaký kdy postavil".

Technicky vůz vychází z ostrého kupé Vantage GT12. To bylo představeno loni jako limitovaná edice omezená počtem 100 kusů.

Aston Martin Vantage GT12 Roadster.

Stejně jako kupé i roadster dostal výrazný design s řadou karbonových dílů a doplňků, které zlepšují aerodynamiku a zvyšují přítlak. Auto se kromě toho chlubí speciálně nastaveným podvozkem. Zajímavostí je také kompletně titanový výfukový systém.

Pod kapotou se ukrývá 6litrový atmosférický dvanáctiválec naladěný na 600 koní (441 kW) a 625 newtonmetrů. Všechna síla putuje přes sedmistupňovou automatickou převodovku na zadní kola.

Aston Martin Vantage GT12 Roadster.

O dynamice Aston Martin mlčí, ale kupé zvládne akceleraci z klidu na stovku za 3,7 sekundy. Roadster na tom bude jistě podobně. 

Tajemstvím je i cena, ta však bude jistě výrazně vyšší než u kupé, které vzniklo v sérii 100 kusů. Stálo 250 tisíc liber, což je podle aktuálního přepočtu asi 8,3 milionu korun.