Audi e-tron quattro se svou délkou (4,88 metru) řadí mezi modely Audi Q5 a Q7, což naznačuje, že se díváme na předobraz budoucí Q6. Ta kromě zmíněné elektrické verze bude samozřejmě k dispozici i s klasickými spalovacími motory, s nimž dorazí zřejmě už v roce 2017. 

Koncept je vybaven třemi elektromotory. Jeden elektromotor pohání přední nápravu, zbývající dva elektromotory působí na zadní nápravu. Celkový výkon je 435 koní (320 kW), krátkodobě může řidič využít dokonce nejvyššího výkonu 503 koní (370 kW). Točivý moment přesahuje 800 Nm.

Koncept Audi e-tron quattro.

Elektromobil díky tomu podává stejné výkony jako sportovní vůz. Na 100 km/h například zrychlí za 4,6 sekundy.

Velký lithium-iontový akumulátor je integrován do podlahy prostoru pro cestující. Kapacita akumulátoru 95 kWh prý umožňuje dojezd více než 500 kilometrů. Kombinovaný systém pak umožňuje nabíjení stejnosměrným nebo střídavým elektrickým proudem.

Kompletní nabití akumulátoru stejnosměrným proudem na nabíjecí stanici s výkonem 150 kW trvá 50 minut. Z běžné zásuvky to samozřejmě bude trvat déle… Alternativou je bezkontaktní indukční nabíjení systémem Audi Wireless Charging. A během slunečních dní poskytují elektrickou energii i velké solární střešní panely.

Koncept Audi e-tron quattro.

Studie také pracuje s aktivní aerodynamikou: pohyblivé prvky na přídi, bocích a zádi vylepšují obtékání vozu vzduchem.

V interiéru Audi vsadilo na ovládání prostřednictvím dotykových displejů a ploch. Dotykové plochy jsou dokonce i na ramenech volantu.

Audi na autosalonu představilo také kompletní novou generaci A4, tedy vozy v provedení sedan i kombi, ale i sportovní S4 s nově vyvinutým třílitrovým šestiválcem o výkonu 354 koní.

V roce 2014 bylo v České republice registrováno 3935 nových vozů Audi. To je o 19,6 procenta více než v roce 2013.