Jak napovídá název, studie vychází z modelu A3, konkrétně z karosářské verze sedan. Auto však bylo důkladně přepracováno. Koncept je dlouhý 4490 milimetrů, 1856 mm široký a 1382 mm vysoký. Rozvor náprav činí 2631 mm. Světlá výška auta byla proti standardnímu sedanu snížena o 10 milimetrů. A3 clubsport quattro stojí na jedenadvacetipalcových kolech obutých do pneumatik o rozměru 275/25 R21. O zpomalování se starají vnitřně chlazené karbon-keramické brzdy. Jako vzduchová brzda funguje v rychlostech nad 250 km/h zadní spoiler.

Koncept Audi A3 clubsport quattro.

Poměrně radikálnímu vzhledu odpovídá také interiér, v němž najdeme třeba tříramenný sportovní volant s tlustým věncem či sportovní sedadla s integrovanými opěrkami a čtyřbodovými pásy.

Srdcem konceptu je motor se slibnými 525 koňskými silami. A nejde o žádný čtyřválec, Audi tentokrát sáhlo po přeplňovaném pětiválci o objemu 2,5 litru. O výkonu už byla řeč, ale i ostatní hodnoty jsou působivé: maximální točivý moment 600 N.m je k dispozici v rozmezí od 2300 od 6000 otáček, zrychlení z nuly na stovku zabere jen 3,6 sekundy. Maximálka je 310 km/h. Poháněna jsou samozřejmě všechna kola, točivý moment k nim putuje přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku S tronic.

Koncept Audi A3 clubsport quattro.

Některé informace naznačují, že A3 clubsport quattro není jen stylistickým cvičením. Některé designové prvky a snad i technika by se totiž měly objevit v chystaném Audi RS3.

Sraz u jezera Wörthersee - přesněji v rakouském Reifnitzu - se koná od 28. do 31. května. Škoda na něm vystavuje například vytuněného Yetiho a malý kabriolet CitiJet. Seat zase přivezl roadster Cupster.