Výrobce samozřejmě provedl i drobné designové změny, upraven byl tvar masky chladiče, světlometů, otvorů pro přívod vzduchu, nárazníků, bočních prahů, zadních světlometů a koncovek výfukové soustavy. Na přání dodává Audi světlomety s technikou LED a Matrix LED v kombinaci s dynamickými ukazateli směru. Karoserie nyní nabízí vyšší míru tuhosti a bezpečnost, použito prý bylo mnoho komponentů z hliníku a oceli tvářené za tepla včetně tvrzení.

Audi A6.

Novinky najdeme pochopitelně i v interiéru. Například přední sedadla jsou na přání vybavena funkcemi odvětrávání a masáže. Vrcholná verze multimediálního systému MMI Navigation má elektricky výsuvný osmipalcový displej a používá nyní novou technickou platformu s rychlým grafickým čipem Tegra 30 od společnosti Nvidia. Doplňkový modul Audi connect přenáší data prostřednictvím rychlého standardu LTE a přináší do vozu na míru střižené internetové služby, mimo jiné nové aplikace pro přehrávání médií. 

Zavazadlový prostor kombíku Audi A6 Avant nabízí objem 565 až 1680 litrů, výrobce navíc na přání dodá automatické ovládání zadního výklopného víka řízené senzorem. V nabídce je i elektricky ovládaný navíjecí krytu zavazadlového prostoru.

Audi S6 Avant.

Paleta motorů pro omlazené modely A6 a A6 Avant zahrnuje tři agregáty TFSI s výkonem 190 až 333 koní a pět jednotek TDI, které pokrývají rozpětí výkonu od 150 do 326 koňských sil. Všechny motory splňují limity emisní normy Euro 6.

Nejúspornější zážehové a vznětové motory nesou u značky Audi označení „ultra": benzinová jednotka 1.8 TFSI ultra v kombinaci s novou převodovkou S tronic si údajně vystačí průměrně s 5,7 litru paliva na 100 kilometrů, turbodiesel 2.0 TDI ultra se chlubí spotřebou 4,2 l/100 km.

Nejvýkonnější nafťák (3.0 TDI competition s výkonem 326 koní) spolupracuje s osmistupňovou převodovkou tiptronic, pro všechny ostatní modely jsou na výběr nově koncipované šestistupňové manuální skříně, nebo sedmistupňové dvouspojkové automaty S tronic. U variant s pohonem předních kol nahradila tato nová "dvouspojka" dosavadní převodovku multitronic. Pohon všech kol quattro může být u verzí s motory o výkonu 272 koní a víc doplněn o sportovní diferenciál, který aktivně rozděluje hnací sílu mezi zadní kola.

Audi A6 allroad quattro.

Sportovní verze s vypínáním válců

Novinky najdeme také u sportovně laděných verzí Audi S6 a S6 Avant. Limuzína, poháněná motorem V8 4.0 TFSI s přeplňováním dvěma turbodmychadly a výkonem 450 koní, zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,4 sekundy. Kombík S6 Avant akceleruje na stovku za 4,6 sekundy.

Papírová průměrná spotřeba paliva činí jen 9,2 l/100 km u sedanu, respektive 9,4 litru u Avantu. Podíl na tom nese systém COD (cylinder on demand), který při částečném zatížení aktivuje jen čtyři z osmi válců.

Sériová výbava modelů Audi S6 a S6 Avant zahrnuje pohon všech kol quattro a vzduchové odpružení, u něhož byla světlá výška karoserie snížena o 20 milimetrů. Matně černé třmeny svírají přední kotoučové brzdy za 19" koly.

Audi S6.

Sportovní vrchol v rámci řady A6 představuje model Audi RS 6 Avant, který zrychlí z nuly na stovku za 3,9 sekundy a na přání dosahuje nejvyšší rychlosti 305 km/h. Jeho motor 4.0 TFSI je vyladěn na 560 koňských sil, v průměru se údajně spokojí jen s 9,6 litru paliva na 100 kilometrů. I v tomto případě pomáhá systém COD.

Hnací sílu motoru V8 Biturbo přenáší osmistupňová převodovka tiptronic. Sériově dodávaný pohon všech kol quattro používá mezinápravový diferenciál s vyšší mírou svornosti. Vzduchové odpružení snižuje karoserii o 20 milimetrů, alternativně montuje Audi tuhý sportovní podvozek RS plus. Velké kotoučové brzdy se vyznačují konstrukcí se zvlněnými okraji, která snižuje hmotnost, kola mají průměr ráfku 20 palců. Na přání jsou k dispozici také 21" kola.

První modernizované "á-šestky" dorazí k zákazníkům na podzim. Ceny pro český trh zatím nebyly stanoveny.