Čtyřválec 1.8 TFSI poskytuje až 250 N.m točivého momentu a dokáže malé kupé rozpohybovat z klidu na 100 km/h za 6,9 sekundy v případě verze s šestistupňovou manuální převodovkou a za rovných 7 vteřin ve spojení s šestistupňovým automatem S tronic. Nejvyšší rychlost je 241 km/h.

Kabriolet s označením Roadster je o něco pomalejší: s ručně řazenou převodovkou stovku pokoří za 7,2 sekundy, se samočinnou za 7,3 s. A umí upalovat rychlostí až 237 km/h.

Motor si přitom má v průměru vystačit s 5,7 až 6,1 litry benzinu na 100 kilometrů. Poháněna jsou přední kola.

Kromě nového vstupního motoru nabízí Audi pro novou generaci TT tři dvoulitrové agregáty. Jeden je dieselový (135 kW/184 k), ve zbylých případech jde o odlišně vyladěné turbobenziny (169 kW/230 k a 228 kW/310 k).

Test nového Audi TT Coupé 2.0 TFSI quattro najdete zde.

Součástí sériové výbavy jsou sportovní sedadla s integrovanými opěrkami hlavy, progresivní řízení i digitální panel přístrojů Audi virtual cockpit. Audi TT Coupé s novým motorem dostalo cenovku 899 900 Kč, Roadster stojí 974 900 Kč.