Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Audi ukázalo studii Prologue Avant. Může být předobrazem nové A6 kombi

Vypadá to, že jednu z nejpohlednějších novinek na blížícím se autosalonu v Ženevě představí Audi. Německý výrobce luxusních vozů totiž přiveze studii Prologue Avant, která naznačuje, jak budou vypadat budoucí kombíky značky.

26.2.2015
SDÍLEJ:

Audi Prologue Avant.Foto: Audi

Koncept by tak mohl být předobrazem nové A6 Avant, stejně tak ale může jít o budoucího konkurenta pro stylový Mercedes-Benz CLS Shooting Brake.

Audi Prologue Avant je pořádný kus auta. Jeho délka dosahuje 5,11 metru, šířka 1,97 metru a výška 1,4 metru. Mezi nápravami bychom naměřili vzdálenost 2,99 metru.

Audi Prologue Avant.

Vzhled navazuje na listopadovou studii velkého kupé s názvem Audi Prologue, přibyl však pochopitelně pár dveří a kombíková záď - byť ta se v tomto případě hodně rychle svažuje k zadním světlometům.

Jinak samozřejmě nechybí typická maska chladiče, přední světla využívají laserovou technologii Matrix, ta zadní zase diodové svítilny s 3D efektem. Vůz stojí na 22palcových kolech, za nimiž vykukují karbon-keramické brzdy.

Audi Prologue Avant.

Všimněte si absence klik - dveře se otevírají automaticky, "radí" jim senzory umístěné v rámech oken.

Kabina vypadá podle očekávání luxusně a podobně jako starší koncept kupé sází na minimalismus. Zajímavostí je přítomnost hned několika displejů - jeden je dokonce určen i pro spolujezdce. Dvě obrazovky před sebou najdou i cestující na zadních sedadlech.

Audi Prologue Avant.

A technika? Vůz pohání plug-in hybridní soustava složená ze vznětového třílitrového šestiválce o výkonu 354 koní (260 kW), elektromotoru (100 kW/136 k) a baterií s kapacitou 14,1 kWh. Celkový výkon činí 455 koní (335 kW) a točivý moment dosahuje 750 N.m. Samozřejmostí je pohon všech kol.

Zrychlení z klidu na stovku pak zabere jen 5,1 sekundy, normovaná průměrná spotřeba činí 1,6 l/100 km. Druhý uvedený údaj naznačuje, že Prologue Avant umí jet jen na elektřinu, zvládne prý až 54 kilometrů.

Audi Prologue Avant.

Podvozek je vybaven novým pětiprvkovým zavěšením na přední i zadní nápravě, vzduchovým pérováním a aktivním řízením zadních kol. Natáčejí se v rozsahu až pěti stupňů, aby autu pomohla do zatáčky.

Autor: Redakce

26.2.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vyberte si svůj vůz

Škoda Fabia
Hyundai i20
Škoda Fabia
Toyota Avensis
Provoz u Postoloprt se přesunul na novou silnici, z té původní bude dálnice D7.
1 5

Stavba dálnice D7 nabrala skluz, auta na nový úsek vyjedou později

Podporujete, aby homosexuální páry mohly adoptovat děti?
13 23

Jak to vidí Petr Koděra: Konečně se do sebe opřeli

Studenti vyzpovídali uchazeče o Hrad. Nejvíce je přesvědčil Jiří Drahoš

/VIDEO, ANKETA/ Netradiční debatu s prezidentskými kandidáty uspořádal v pondělí Deník. Šestice uchazečů o Pražský hrad diskutovala ve vlaku z Prahy do Ústí nad Labem a zpět. 

Rozhovor s Novotnou? Zdvořilost, šarm a jasné názory

Jemná, zdvořilá a distingovaná dáma. Tak působila Jana Novotná letos na jaře, když poskytla rozhovor několika médiím včetně Deníku. Novináře přivítala svým typickým úsměvem a v elegantním krátkém sestřihu.

Budovy Transgas nebudou památkou. Majitel je může zbourat

Soubor budov Transgas na Vinohradské třídě v Praze nebude kulturní památkou. Jejich majitel, který chce na místě stavět nové domy, je může zbourat. S odkazem na rozhodnutí ministerstva kultury to dnes uvedly Hospodářské noviny a Právo. Rozhodnutí o zastavení přezkumného řízení však dosud nebylo doručeno všem účastníkům řízení a ministerstvo je na dotaz ČTK nechtělo komentovat.

Lanovka na Petříně, v zoo a na Smíchově. Které další Praha plánuje?

Pražské lanovky. V metropoli najdeme sice jen tři, ale za to jsou všechny něčím unikátní. Praha se tak pyšní lanovkou z konce 19. století, lanovkou s nejmenším převýšením v celé České republice a nejmenší lanovkou, o které často Pražané nemají ani tušení. Na jaké další lanové dráhy se můžete těšit v budoucnu?

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT