Koncept by tak mohl být předobrazem nové A6 Avant, stejně tak ale může jít o budoucího konkurenta pro stylový Mercedes-Benz CLS Shooting Brake.

Audi Prologue Avant je pořádný kus auta. Jeho délka dosahuje 5,11 metru, šířka 1,97 metru a výška 1,4 metru. Mezi nápravami bychom naměřili vzdálenost 2,99 metru.

Audi Prologue Avant.

Vzhled navazuje na listopadovou studii velkého kupé s názvem Audi Prologue, přibyl však pochopitelně pár dveří a kombíková záď - byť ta se v tomto případě hodně rychle svažuje k zadním světlometům.

Jinak samozřejmě nechybí typická maska chladiče, přední světla využívají laserovou technologii Matrix, ta zadní zase diodové svítilny s 3D efektem. Vůz stojí na 22palcových kolech, za nimiž vykukují karbon-keramické brzdy.

Audi Prologue Avant.

Všimněte si absence klik - dveře se otevírají automaticky, "radí" jim senzory umístěné v rámech oken.

Kabina vypadá podle očekávání luxusně a podobně jako starší koncept kupé sází na minimalismus. Zajímavostí je přítomnost hned několika displejů - jeden je dokonce určen i pro spolujezdce. Dvě obrazovky před sebou najdou i cestující na zadních sedadlech.

Audi Prologue Avant.

A technika? Vůz pohání plug-in hybridní soustava složená ze vznětového třílitrového šestiválce o výkonu 354 koní (260 kW), elektromotoru (100 kW/136 k) a baterií s kapacitou 14,1 kWh. Celkový výkon činí 455 koní (335 kW) a točivý moment dosahuje 750 N.m. Samozřejmostí je pohon všech kol.

Zrychlení z klidu na stovku pak zabere jen 5,1 sekundy, normovaná průměrná spotřeba činí 1,6 l/100 km. Druhý uvedený údaj naznačuje, že Prologue Avant umí jet jen na elektřinu, zvládne prý až 54 kilometrů.

Audi Prologue Avant.

Podvozek je vybaven novým pětiprvkovým zavěšením na přední i zadní nápravě, vzduchovým pérováním a aktivním řízením zadních kol. Natáčejí se v rozsahu až pěti stupňů, aby autu pomohla do zatáčky.