Naznačuje to i skutečnost, že předobraz vozu, tedy koncept iM-4, Suzuki poprvé ukázalo v březnu na autosalonu ve švýcarské Ženevě. 

Sériové provedení se studii velice podobá, změny v designu jsou jen kosmetické. Ignis má například menší mlhovky či jiná zpětná zrcátka. Lehce se proměnily i zadní partie.

Suzuki Ignis.

Ani rozměry se moc neliší. Na délku auto měří 3,7 metru, široké je 1,7 metru a vysoké 1,6 metru. Rozvor výrobce neuvedl, ale u konceptu činil 2438 milimetrů.

Uvnitř najdeme poměrně jednoduchý interiér, jemuž dominuje obrazovka multimediálního systému.

Nabídka motorů bude zřejmě stejná jako u nedávno představeného modelu BalenoZákladem tedy bude atmosfericky plněná dvanáctistovka s výkonem 90 koní (66 kW) a 120 Nm točivého momentu, druhou volbou je přeplňovaný litrový tříválec disponující výkonem 112 koní (82 kW) a nejvyšším točivým momentem 170 Nm.

Suzuki Ignis.

Standardem je pohon předních kol, dá se však očekávat i příplatková čtyřkolka.

Suzuki kromě sériového modelu v Tokiu ukáže také koncept Ignis Trail, který představuje jakousi "poloterénní" verzi. Trail má oplastované blatníky, řadu stylových doplňků karoserie a také výraznější interiér.