Zajímavou novinkou u BMW řady 3 GT se jeví zejména zadní aktivní spoiler, který je u silničního vozidla použit vůbec poprvé. To pomáhá zajistit vynikající koeficient odporu k vozovce.

BMW 3 GT by tak zároveň mělo překvapit i nižší spotřebou paliva a potlačením hluku. Jakmile vůz dosáhne rychlosti 110 km/h, zadní spoiler je automaticky aktivován. 

Na evropských trzích se nové BMW bude nabízet v několika motorizacích. Dvoulitrový diesel nabídne výkon 140 koňských sil, druhý pak ještě o 40 koní více. 

K dispozici budou také dva dvoulitrové benzinové motory o výkonu 180 a 241 koní, nejsilnější třílitrový benzinový šestiválec pak dosáhne na 301 koňských sil. 

Standardně budou modely BMW 3 GT vybaveny šestistupňovou manuální převodovkou, osmistupňový automat bude k dispozici jako volitelné příslušenství.