Dynamiku nového roadsteru testuje BMW třeba i na polygonu v Miramas v jižní Francii. Design auta je nadále zamaskován, ale díky jeho proporcím lze částečně předpokládat, že od původního konceptu Z4 z minulého roku (viz níže) se produkční verze nebude tolik lišit.

Nechybí skoro vertikálně natažené přední světlomety směrem k přední kapotě, široké ledvinky masky chladiče a vzadu pak světlomety, které zajisté využijí technologii OLED diod. Na fotkách je přitom nejvýkonnější varianta Z4 M40i, která dostane i litá 19palcová kola z lehké slitiny.

Informace o technice bohužel nejsou příliš podrobné, ale každopádně už víme, že M40i dostane pod kapotu dvakrát přeplňovaný řadový šestiválec, který je derivací třílitrové motorizace z BMW M240i a výkonově nabízí kolem 350 koní (257 kW) a 500 Nm točivého momentu. Převodovka je osmistupňová automatická.

V nabídce se určitě objeví také slabší motorizace, například přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec, jehož výkon by měl činit 194 koní (143 kW) a točivý moment 320 Nm. Jak už víme, motory BMW přitom využije i nová Toyota Supra, která bude se Z4 sdílet i celkovou platformu a elektroniku.

Nejsilnější Z4 M40i se bude nicméně od základních verzí lišit i sníženým sportovním podvozkem s adaptivními tlumiči, schopnější brzdovou soustavou a elektronicky řízeným samosvorným diferenciálem.

Plány vůbec nejostřejší verze Z4 M jsou každopádně nyní pouhou spekulací, ale vůbec bychom se naplnění této vize nedivili. Stejně tak není jasné, zda by mělo BMW odvahu později nabídnout i kupé verzi nového roadsteru stejně jako u předchozí generace.

Uvedení nového BMW Z4 na trh je stanoveno na březen příštího roku.